همایش دلداگان حسینی صبح تاسوعا در لامرد برگزار می شود

صبح فردا به مناسبت تاسوعای حسینی؛همایش دلدادگان حسینی در لامرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 22 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: محمود حق‌شناس دبیر شورای هیئت‌های مذهبی لامرد با اعلام مسیر عزاداری روز تاسوعای حسینی در لامرد گفت: امسال مراسم عمومی تاسوعای حسینی که همایش دلدادگان اباعبدالله حسین (ع) نام‌گذاری شده باشکوه خاصی در لامرد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: عزاداری هیئت‌های مذهبی در قالب دسته‌های منظم از ساعت 8 صبح فردا (نهم محرم 1437) از میدان شهدای شهر لامرد آغاز می‌شود.

حق‌شناس اضافه کرد: جایگاه اصلی مصلای نماز جمعه است که عزاداری از میدان شهدا، بلوار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا مصلای الغدیر مسجد جامع خواهد بود.

وی فزود: از آنجائیکه روز تاسوعای حسینی با روز جمعه و برگزاری نماز جمعه مصادف شده است، ان‌شاءالله عزاداران حسینی به‌صورت باشکوه در نماز جمعه حضور پیدا خواهند کرد.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی لامرد از عموم مردم و اعضای هیئت‌های مذهبی دعوت کرد تا در این اجتماع بزرگ مذهبی به‌صورت یکپارچه و با داشتن پرچم‌های عزاداری و منقش به نام سرور و سالار شهیدان و علمدار کربلا شرکت کنند.

وی اضافه کرد: مسیر خروجی تمام هیئت‌های مذهبی در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی بلوار معلم شهر لامرد به سمت غرب و شرق این شهر خواهد بود.

دبیر شورای هیئت‌های مذهبی در پایان گفت: گردهمایی روز عاشورا در روز شنبه با حضور تعدادی از هیئت‌های مذهبی با عنوان عزاداران حسینی مدافع حرم از ساعت هشت صبح در میدان امام خمینی شهر لامرد برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار