استاندار در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی اردبیل:

پیاده روی اربعین حسینی نماد دفاع از حرم است

استاندار اردبیل با اظهار به اینکه حرکت زائران حسینی، 10 روز مانده به اربعین، آغاز و بازگشت کامل زائران تا پنج روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت، افزود: خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین از فاصله مرز تا کربلا و نجف را شامل خواهد شد و به این منظور باید امکانات و تجهیزات لازم جمع آوری و توسط ستاد عتبات عالیات به آنسوی مرز انتقال یابد.
کد خبر: ۱۱۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 21 October 2015
استاندار اردبیل همایش پیاده روی زائران اربعین حسینی را دفاع از حرم های مقدس دانست و بر همکاری دستگاه های اداری استان برای خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش تابناک اردبیل، محید خدابخش، سه شنبه شب در جلسه ستاد پشتیبانی همایش پیاده روی اربعین حسینی اردبیل، گفت: همایش پیاده روی عظیم زائران حسینی در اربعین سالار شهیدان، اقدامی خداپسندانه و از نظر امنیت ملی ارزشمند است.

وی افزود: باید با استفاده از تجربه سال قبل، نواقص خدمات و پشتیبانی زائران اربعین برطرف شود.

استاندار اردبیل اظهار کرد: حرکت زائران حسینی، 10 روز مانده به اربعین، آغاز و بازگشت کامل زائران تا پنج روز بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: خدمات رسانی و پشتیبانی زائران اربعین از فاصله مرز تا کربلا و نجف را شامل خواهد شد و به این منظور باید امکانات و تجهیزات لازم جمع آوری و توسط ستاد عتبات عالیات به آنسوی مرز انتقال یابد.

خدابخش، خدمت به زائران امام حسین (ع) را بهترین توشه آخرت دانست و همکاری دستگاه های اداری استان را برای برگزاری آبرومند همایش اربعین خواستار شد.

در ادامه این جلسه، هریک از اعضا در خصوص تامین و تهیه تجهیزات و امکاناتی از جمله چادر، موکت، داربست، نانوایی، حمام و سرویس بهداشتی سیار، وسایل نقلیه سبک و سنگین، سردخانه نگهداری مواد غذایی، تانکر آب، آمبولانس و پزشک ابراز نظر کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدحسین موسوی
|
United States
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
سلام من میخوام امسال برم چند نفر بودیم ولی اونا دیگه نرفتن حالا تنهام اگه کسی از اردبیل هس بگه تو یه گروه باشیم شمارم۰۹۲۱۵۴۸۰۷۹۲ موسوی
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار