طرح‌های فرودگاه پیام افتتاح شد

چهار طرح عمرانی در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام کرج افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 18 February 2024
به گزارش «تابناک البرز» طراحی و ساخت مرکز داده پیام با اعتباری بالغ‌ بر ۴۰۰ میلیارد ریال با هدف توسعه دولت الکترونیک، هوشمند‌سازی، ارتقای سطح ارائه خدمات به ارباب رجوع و همچنین افزایش ضریب امنیت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شده است.
این مرکز با ظرفیتی حدود ۶ رک و طبق استاندارد‌های روز در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام آغاز به‌ کار کرده است.
همچنین، طراحی و ساخت آشیانه هواپیما‌های سبک فرودگاه بین‌المللی پیام در زمینی به مساحت یک هزار متر‌مربع و با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در پیام راه‌اندازی شد.
این مرکز با هدف نگهداری هواپیما‌های فوق‌سبک و جاسازی تجهیزات حوزه فرودگاهی ایجاد که با راه‌اندازی آن، تعداد آشیانه‌های موجود در فرودگاه بین‌المللی پیام به پنج آشیانه رسید.
طراحی و ساخت سالن اجتماعات ۱۰۰ نفره منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام با بهره‌مندی از تجهیزات صوتی و تصویری مدرن در ساختمان مرکزی و با اعتبار ۱۴۸ میلیارد ریال ومرکز پایش سامانه تصویری با اعتباری بالغ‌بر ۷۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار