هیئت‌های مذهبی ازایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خودداری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رعایت حقوق شهروندی بر هرمسلمانی واجب است و هیئت‌های مذهبی از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 19 October 2015
حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی در نشست هماهنگی مسئولان هیئت‌های مذهبی ویژه ماه محرم،ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)،اظهار داشت: محزون و سیاه پوش شدن در ایام محرم عبادت است.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،وی بابیان اینکه فلسفه وجودی هیئت‌های مذهبی احیا و اجرای امر به معروف و نهی از منکر است،عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی هر مسلمان است و بر او واجب است.
مرتضوی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع)،ابراز کرد: ” کامل‌ترین نوع امر به معروف این است که فردی هم قلبی و هم زبانی به این فریضه عمل کند و با تمام وجود نسبت به آن اقدام کند.
مرتضوی هدف از قیام عاشورا و شهادت امام حسین(ع) را ترویج و شناخت احکام دین توسط امام به مردم دانست و افزود: نوکر امام حسین (ع) بهترین ثروت دنیا را در دست دارد.
وی تصریح کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی دقت داشته باشند هر کار مستحبی که به خاطر آن مرتکب حرام شوند را انجام ندهند.
مرتضوی بابیان اینکه امنیت و آسایش اجتماع جز واجبات است،گفت: انتظار می‌رود هیئت‌های عزاداری در برپایی مراسمات موجب اذیت و آزار مردم نشوند و در ساعات مقرر و قانونی مراسم خود را به پایان برسانند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار