برخی آمار مسئولین و وضعیت نگران کننده آب

در این بین برخی مسئولین آماری از وضعیت منابع آب و شبکه های انتقال آب می دهند که جای تاسف وبرانگیختن حساسیت عمومی را دارد
کد خبر: ۱۱۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 18 October 2015

برخی آماری که مسئولین می دهند نگران کننده است .خصوصا در زمینه آب وشببکه های آبرسانی. در حال حاضر آب یکی از مشکلات اساسی کشور ما می باشد.در این بین برخی مسئولین آماری از وضعیت منابع آب و شبکه های انتقال آب می دهند که جای تاسف وبرانگیختن حساسیت عمومی را دارد.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد عنایت الله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گچساران، اظهار داشت: در حال حاضر 30 هزار مشترک شهری آب و فاضلاب در سطح شهرستان گچساران وجود دارد.

وی با اشاره به فرسودگی بخشی از شبکه‌های آب‌رسانی در شهر گچساران، افزود: متأسفانه بخشی از شبکه آب‌رسانی در این شهرستان فرسوده و قدیمی بوده که نیاز به بازسازی و اصلاح دارند.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 30 درصد از شبکه‌های آب‌رسانی در این شهرستان فرسوده و قدیمی بوده که این میزان شبکه آب‌رسانی فرسوده نیازمند اصلاح است.

ویسی از بازسازی و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده در گچساران خبر داد و افزود: اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده در این شهرستان در دستور کار اداره آب و فاضلاب شهری قرار دارد.

وی عنوان کرد: بازی و اصلاح شبکه‌های آب‌رسانی فرسوده در شهرستان گچساران حدود 90 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری گچساران خاطرنشان کرد: اکنون 3 پروژه اصلاح و بازسازی شبکه آب‌رسانی فرسوده در این شهرستان در دست اجرا بوده است.

ویسی افزود: میزان اعتبار اجرای این پروژه‌های اصلاح شبکه‌ها حدود 10 میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار