صدرنشینی فجر سپاسی+جدول لیگ یک

فجری ها با پای پیاده از پیکان سبقت گرفتند!/می توان این همه غیرت را دید و حمایت نکرد؟

تیم فجر سپاسی 2 بر صفر نساجی مازندران را در خانه اش شکست داد و دوباره به صدر برگشت.اینجاست که باید از مسئولین امر در استان فارس پرسید که آیا واقعاً می شود این همه تلاش و غیرت را دید و باز هم ازین تیم حمایت نکرد؟؟؟
کد خبر: ۱۱۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 14 October 2015
در آخرین دیدار هفته دهم لیگ آزادگان فجرسپاسی شیراز برابر میزبان خود نساجی مازندران با گل های دقیقه 8 و 80 میلاد صارمی به برتری رسید.

به گزارش تابناک فارس:تیم فجر سپاسی شیراز که امسال بدون سر و صدا و با جذب تعدادی سرباز با حقوق ماهیانه 360 هزار تومان پا به لیگ یک گذاشت حالا با تمام بی مهری هایی که به این تیم شده با تلاش و غیرت بر صدر جدول لیگ یک تکیه زده.

تیم کم خرج و بی ادعای فجر که در حوزه مالی در مقایسه با رقیبان خود همچون پیاده در برابر سواره می باشد با 2 گل صارمی به صدرنشینی چند ساعته پیکان پایان داد و دوباره به صدر جدول رسید.

اینجاست که باید از مسئولین امر در استان فارس پرسید که آیا واقعاً می شود این همه تلاش و غیرت را دید و باز هم ازین تیم حمایت نکرد؟؟؟

شاید در جایی که قدیمی ترین تیم لیگ برتر(برق شیراز) به لطف همین بی مهری ها به خاطرات می پیوندد و محو می شود این هم امکان پذیر باشد.

به امید برچیده شدن دشواری ها(اگر خدا بخواهد)

فجری ها با پای پیاده از پیکان سبقت گرفتند!/می توان این همه غیرت را دید و حمایت نکرد؟
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار