تخصیص اعتبار برای افزایش ضریب مکانیزاسیون

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در تلاش هستیم تا با اختصاص 346 میلیارد ریال اعتبار افزایش ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی را شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۱۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸ 13 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اصغر پرتوی عصر امروز در جلسه برنامه‌های توسعه‌ای بخش مکانیزاسیون در اردبیل اظهار کرد: با هدف بالا بردن ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان مبلغ 346 میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: دستور‌العمل اعطای این تسهیلات به متقاضیان به بانک کشاورزی ابلاغ شده که با ملحوظ داشتن ضوابط و مقررات به متقاضیان ماشین‌آلات کشاورزی ارائه می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: به منظور حمایت از مجتمع‌های گلخانه‌ای، دامپروری و شیلات نیز به بانک کشاورزی ابلاغ شده تا نسبت به سرمایه‌گذاری در این بخش‌ها نیز اقدام کنند.

پرتوی درصد سود بانکی برای سرمایه‌‌گذاری در مکانیزاسیون، مجتمع‌های گلخانه‌ای، دامپروری و شیلاتی را 18 درصد و سرمایه در گردش را 21 درصد اعلام کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با جذب این اعتبارات قدم‌های مؤثری در جهت نوسازی ناوگان مکانیزه کاشت و برداشت محصولات مختلف کشاورزی ایجاد شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل بیان کرد: ما می‌توانیم زمینه رشد و شکوفایی بیش از پیش محصولات گلخانه‌ای در استان اردبیل را فراهم کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار