بیش از چهار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به مددجویان صحنه پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه گفت: بیش از چهار میلیارد و 399 میلیون ریال وام قرض الحسنه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳ 08 October 2015
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه گفت: بیش از چهار میلیارد و 399 میلیون ریال وام قرض الحسنه امسال به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

وحید ارم آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طی مدت مذکور265 فقره پرونده وام در کمیته امداد این شهرستان تشکیل شده که این پرونده ها شامل وام های کارگشایی، کارانگیزی و اشتغال بوده است.

وی یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد را ایجاد اشتغال برای مددجویان دانست و گفت: امروزه مهمترین مساله مددجویان و فرزندان آنان، اشتغال بوده و کار کمیته امداد، ایجاد شغل های کوچک و زود بازده است.

ارم آبادی هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال را توانمندسازی مددجویان عنوان و تصریح کرد: این تسهیلات موجب می شود مددجویان تحت حمایت در جامعه شغل پایدار ایجاد و زمینه ساز تولید برای خود و دیگران شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه در پایان تاکید کرد: استعداد سنجی، ارائه آموزش های فنی و حرفه ای مورد علاقه مددجویان، پرداخت تسهیلات، نظارت بر حسن اجرای طرح های اشتغال از سوی ناظران و کمک به امر بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان از اصلی ترین فعالیت های این نهاد در بخش اشتغال است.

شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار