توزیع 300 بسته فرهنگی به مناسبت دهه ولایت در صحنه

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از توزیع 300 بسته فرهنگی به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 05 October 2015
کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی صحنه از توزیع 300 بسته فرهنگی به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر در این شهرستان خبر داد.

علی انوری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این بسته های فرهنگی بین مساجد، هیات های مذهبی، کانونهای فرهنگی، خانه های قرآن شهری و روستایی و عموم مردم توزیع شده است.

وی گفت: این اقلام شامل لوح فشرده و کتاب هایی در مورد زندگانی حضرت علی (ع) و فرازهایی از کتاب الغدیر علامه امینی، دفترک و پوستر است.

انوری اظهار کرد: ترویج فرهنگ علوی یک رسالت و وظیفه مهم مسلمانان بویژه شیعیان است و ترویج این فرهنگ یک تکلیف شرعی و دینی مسلمانان و شیعیان است که باید به این مهم ادای دین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خم، آیینهای جشن و سرور و ایستگاه های صلواتی، در حسینیه ها و مساجد شهرستان صحنه برگزار شد.

وی اهمیت جشن های عید غدیر که با هدف بسط و گسترش و تعمیق و تقویت مبانی والای فرهنگ اسلامی برگزار می شود را سبب ارتقای سطح نشاط اجتماعی افراد دانست که پاسداشت عید سعید غدیر و هفته ولایت را در پی داشت.

شهرستان صحنه با 77 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار