نشست جنبش دانشجویی شمال غرب کشور

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل گفت: به میزبانی اردبیل اولین نشست جنبش دانشجویی شمال غرب کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳ 30 September 2015

حامد حسن‌لی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: به همت مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل و با پشتیبانی مادی و معنوی مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و در دانشگاه‌ها، اولین نشست جنبش دانشجویی شمال غرب کشور در تاریخ 9 و 10 مهر ماه در اردبیل، دانشگاه‌های محقق اردبیلی و علوم پزشکی، برگزار خواهد شد.

وی گفت: این نشست با حضور تمامی تشکل‌های دانشجویی اسلامی شمال غرب کشور شامل استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و زنجان و فعالان تشکل‌های دانشجویی منطقه و همچنین دبیران اتحادیه‌های مرکزی تشکل‌ها است.

دبیر مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان اردبیل ادامه داد: تشکل‌های دانشجویی شرکت‌کننده در این نشست شامل بسیج دانشجویی، انجمن‌های اسلامی دانشجویان، جنبش عدالتخواه دانشجویی، انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی و هیئت‌های مذهبی بوده و مجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان‌ها نیز به عنوان پدر معنوی تشکل‌های دانشجویی در این نشست حضور دارند.

وی اظهار کرد: از جمله برنامه‌های این نشست، کارگاه جریان شناسی تحریف اندیشه حضرت امام (ره) با حضور عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نشست با هدف انسجام هرچه بیشتر تشکل‌های دانشجویی منطقه بوده و خروجی و موضع نشست در روز جمعه طی یک نشست خبری با اصحاب رسانه به اطلاع عموم خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار