مردم تبریز میزبان جشن بزرگ ولایت

همزمان با اعیاد ماه مبارک ذی الحجه، جشن بزرگ ولایت در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 27 September 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، حسین آذرنیا ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیرخم گفت: جشن بزرگ عید سعید ولایت به همراه برنامه های مفرح و شاد در تبریز برگزار می شود.

به گفته وی، این برنامه به همت هیات انصارالحسین و وارثان ثارالله شاهد تبریز و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برنامه ریزی شده و اجرایی می شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز از عموم شهروندان تبریزی دعوت نمود در روز عید سعید غدیرخم با حضور در محل مسجد صاحب الامر در این جشن باشکوه شرکت نمایند.

آذرنیا برگزاری برنامه های مذهبی و معنوی را از جمله اهداف و برنامه های مهم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز معرفی نمود و تاکید کرد: سازمان به عنوان بازوی اجرایی اقدامات فرهنگی خانواده بزرگ شهرداری تبریز، در تلاش است تا زمینه را برای حضور و مشارکت فعال شهروندان در برنامه های معنوی فراهم نماید و این اقدام را در تمام مناسبت ها پیگیری می کند.

وی از برگزاری نورافشانی و برنامه های شاد به مناسبت عید سعید غدیر خم در همین برنامه خبر داد و گفت: این اقدام برای جلب رضایت شهروندان محترم و متدین تبریزی و با مشارکت فعالان مذهبی شهر برنامه ریزی شده است و امیدواریم بتواند موجبات رضایت همشهریان عزیز را جلب نماید.

گفتنی است جشن بزرگ ولایت در روز عید سعید غدیر خم ساعت 20 در محل مسجد صاحب الامر برگزار می شود و حضور برای عموم علاقمندان امکان پذیر می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار