تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

ساعاتی پیش اتوبوس مسافربری دهدشت -تهران با یک دستگاه تریلر برخورد و این حادثه چندین نفر کشته و زخمی برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۰۱۴۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۳ 07 December 2021
تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد اتوبوس دهدشت -تهران در مسیر آزادراه کاشان -قم با یک دستگاه تریلر برخورد کرد.

آخرین وضعیت حادثه دیدگان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۲۰:۴۲

طی پیگیری و تماس های معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛ آخرین وضعیت مصدومین تصادف صبح امروز، بررسی و پیگری‌های لازم صورت پذیرفت.

دکتر علیرضا ملک پور در این خصوص گفت : آخرین وضعیت مصدومین تصادف صبح امروز اتوبوس دهدشت -تهران درمسیر آزاد راه کاشان -قم بدین شرح می باشد که تعداد ۹نفر از سرنشینان هر دو وسیله نقلیه جان باختند.

وی اظهارکرد: تعداد ۱۶نفر دچار مصدومیت شده، که از این تعداد ۶نفر دربخش مراقبت های ویژه (ICU ) تحت درمان و مراقبت می باشند.

به نقل از روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، ملک پور بیان کرد: همچنین در خصوص جابجایی و انتقال مصدومین این حادثه؛ در صورت دارا بودن شرایط لازم برای انتقال اعلام آمادگی کرد.

اعزام تیم اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به کاشان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۴

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در پی تصادف اتوبوس دهدشت به تهران با یک تریلی در بامداد امروز(سه شنبه )، تیم اورژانس این استان به کاشان اعزام شد.

جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تیم برای پیگیری امور مصدومین و روند درمانی آن ها به محل حادثه اعزام شده اند.

وی افزود: این تیم متشکل از سه نفر شامل معاون اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ، سخنگوی اورژانس و رئیس اداره هدایت عملیات بحران هستند.

رییس پلیس راه کهگیلویه و بویر احمد پیش از این گفته بود که این تصادف ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز در محور کاشان - قم به وقوع پیوست.

سرهنگ شاهپور عابدی خواب آلودگی راننده تریلی و انحراف از مسیر و برخورد رخ به رخ اتوبوس با تریلر در محور کاشان به قم اعلام کرد.

سرهنگ عابدی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

وی افزود: با همکاری معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان ۱۶ مصدوم نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.

سرهنگ عابدی گفت: عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید.

رییس بیمارستان شهید بهشتی کاشان هم ساعتی قبل گفت: هفت نفر از مصدومان تصادف اتوبوس آزادراه کاشان - قم به دلیل شدت جراحت‌های وارده در بخش آی سی یو این بیمارستان بستری هستند.
ابوالفضل شجاعی افزود: از مجموع ۱۶ مصدوم این سانحه رانندگی یک نفر جان باخت و یک نفر (کمک راننده) از بیمارستان ترخیص شد و هفت نفر از مجروحان این حادثه نیز در بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

اعلام اسامی مصدومان حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۹

سخنگوی اورژانس کشور درباره حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلی در آزاده راه قم_کاشان توضیحاتی ارائه کرد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگاران درباره آخرین جزییات حادثه تصادف در آزادراه کاشان_قم گفت: در ساعت ۰۳:۱۴ بامداد امروز سه شنبه ۱۶ آذر یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه تریلی و یک دستگاه اتوبوس به سامانه اورژانس کشور اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه این اتوبوس از مبدا دهدشت به مقصد تهران در حال حرکت بوده است، ادامه داد: براثر این حادثه ۱۶ نفر شامل ۱۴ سرنشین اتوبوس و ۲ سرنشین تریلی مصدوم و به بیمارستان منتقل شده‌اند.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه حال ۴ مصدوم وخیم گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه ۸ نفر از سرنشینان شامل ۷ سرنشین اتوبوس و یک سرنشین تریلی جان خود را از دست داده‌اند.
همچنین سخنگوی اورژانس کشور اسامی مصدومان این حادثه را به شرح زیر اعلام کرد:

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

لیست مسافران اتوبوس حادثه دیده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۹:۳۲

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

فیلم و تصاویر از محل حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۶
توضیحات هلال احمر اصفهان
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۳۱

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان از کشته شدن هشت نفر و مصدومیت ۱۱ تن در تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر در محور کاشان به قم خبر داد.

داریوش کریمی با اشاره به حادثه ویژه ترافیکی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز به مرکز عملیات هلال احمر استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه به دنبال تصادف رخ به رخ اتوبوس و تریلر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: مسافران این اتوبوس از دهدشت به سمت تهران در حال حرکت بودند و این حادثه در کیلومتر ۱۰ کاشان به قم رخ داده است.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: متأسفانه هشت نفر در این حادثه فوت شده، ۱۱ نفر مصدوم و دو نفر نیز رها سازی شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، افزود: یک نفر از این افراد توسط آمبولانس هلال احمر و ۱۵ نفر توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

کریمی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی و رهاسازی مصدومان و فوتی‌های این حادثه حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، گفت: این عملیات ساعت ۶ صبح به پایان رسید./مهر

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

اولین تصویر از محل حادثه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۹

بنابر گزارش شهروند خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد این حادثه در اتوبان کاشان و بین نطنز و عوارضی کاشان رخ داده است. 

پلیس راه عامل تصادف را خواب آلودگی راننده تریلر و انحراف به لاین حرکت اتوبوس اعلام کرده است. 

اولین تصویر از محل حادثه

تصادف اتوبوس دهدشت، تهران + اخبار تکمیلی

۹ نفر کشته
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۸:۱۲

بنابر گزارش شبکه خبر در این حادثه که در بزرگراه کاشان رخ داده است تاکنون ۸ نفر فوتی و ۱۶ نفر مصدوم که حال ۳ نفر وخیم گزارش شده است. 

بازگشت به بالای صفحه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خدالعنت کنه رانندی تریلی رو اخه به چه قیمتی این کارو میکنین خبرمرگت خوابت میادبزن کناربخواب
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار