افتتاح 2 طرح کشاورزی و گردشگری در عنبر آباد

در ادامه سفر استاندار به عنبرآباد ، یک هکتار گلخانه مدرن هیدروپونیک و مجتمع خدمات رفاهی گردشگری به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۰۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹ 27 October 2021

با حضور  استاندار کرمان  10هزار متر مربع گلخانه مدرن هیدروپونیک و مجهز به فناوری پیشرفته ( هایتک) در  عنبراباد با اعتبار 200میلیارد ریالی  بخش خصوصی  به بهره برداری رسید .افتتاح  دوطرح کشاورزی وگردشگری در عنبر آباد

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عنبراباد در حاشیه افتتاح این طرح گفت :  با افتتاح یک واحد گلخانه مدرن هیدروپونیک محصول توت فرنگی برای ۳۰ نفر  مستقیم اشتغال ایجاد و با توجه به سیستم های سرمایشی و گرمایشی پیشرفته امکان تولید محصول در تمام فصول سال فراهم شد .

 

محسن طاهری  با اشاره به وجود  ۴۰۵ هکتار گلخانه جالیزی افزود: حدود صد هکتار آن به کشت خیار خار دار اختصاص داردو محصولات به  روسیه صادر می شود و مابقی  محصولات گلخانه ای شامل توت فرنگی ، گوجه فرنگی ، خیار معمولی ، انواع فلفل و بادمجان است.

باحضور استاندار کرمان مجتمع خدمات رفاهی گردشگری در عنبر آباد افتتاح شد.افتتاح  دوطرح کشاورزی وگردشگری در عنبر آباد

 برای اجرای  این طرح گردشگری شامل رستوران؛12سوئیت های اقامتی و واحدهای تجاری در پنج طبقه با زیر بنای ۳هزار متر مربع ، بخش خصوصی 30میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.

همچنین در ادامه زینی وند استاندار کرمان از مجتمع تفریحی وگردشگری صبا با زیر بنای ۴۵هزار متر مربع شامل تالار؛رستوران؛دریاچه و باغها، نخیلات و سوئیت بازدید کرد.


در این مجتمع بیش از ۳۰ نفر نیرو مشغول به کار ند و مرحله سوم این مجتمع در فضایی به مساحت ۱۰هزار متر مربع در حال ساخت  است.

 

 

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار