معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: برای جلوگیری از پدیده فرار مغزها و با هدف دستیابی به تمدن نوین اسلامی باید با تامین زیرساخت و بسترهای لازم و پرهیز از کار جزیره‌ای و وحدت رویه از صاحبان فکر و ایده حمایت و از مهاجرت نخبگان جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۹۹۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ 13 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛سردار مهدی رحیمی گفت:برای ایجاد اقتدار علمی باید از تجارب کشورهای پیشرفته همراه با تفکر و اراده جهادی بهره گیری کنیم تا از کمترین امکانات بیشترین استفاده و بهره وری مفید کسب شود.

وی افزود:در حوزه مقابله با کرونا همه‌ی دستگاه‌ها از جمله سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر را پای کار دیدیم، بقیه ادارات و دانشگاه‌ها هم باید برای قطع زنجیره کرونا پای کار بیایند.

سردار رحیمی بیان داشت:  پتانسیل‌هایی در استان وجود دارد که باید با هم گرایی و وحدت رویه می‌توانند این پتانسیل‌ها را بالفعل کنند.

وی مطرح کرد: جهاد دانشگاهی با همه‌ی توان پای کار است و دیگر دانشگاه‌ها و معاونت علمی و فناوری سپاه و پارک علم و فناوری هم در حوزه علم و فناوری کار می‌کنند.

رحیمی ادامه داد: راه لازم برای ایجاد اقتدار علمی این است که روی ریلی که کشورهای پیشرفته قرار گرفته‌اند قرار بگیریم اما شرط کافی این است که تفکر جهادی را وارد کار کنیم چون امکانات ما محدود است و وقتی تفکر جهادی وارد کار شد این منبع اتوماتیک افزایش پیدا می‌کند و ما صاحب منابع زیادی خواهیم شد و می‌توان به کارها سرعت بیشتری داد./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار