رئیس پلیس راهور کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: بیش از ۶۴ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودروی متخلف در محدودیت‌های تردد شبانه این استان طی سال جاری جریمه شده است.
کد خبر: ۹۹۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 05 September 2021

فضل‌الله شیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌های تردد شبانه در تمامی شهرهای استان کرمانشاه بدون توجه به رنگ‌بندی کرونایی همچنان اعمال می‌شود.

وی با اشاره به زمان اجرای محدودیت‌های تردد شبانه افزود: این محدودیت‌ها از ساعت ۱۰ شب آغاز شده و تا ساعت سه بامداد ادامه دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: نظارت بر اجرای دقیق محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای این استان توسط عوامل انسانی و دوربین‌های راهنمایی و رانندگی انجام شده و برای خودروهای متخلف مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه اعمال می‌شود.

به گفته شیری محدودیت‌های تردد شبانه در راستای کاهش شب‌نشینی‌ها برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا از سال گذشته تاکنون اجرا شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۴ هزار و ۵۹۶ دستگاه خودروی متخلف در طرح محدودیت‌های تردد شبانه در شهرهای استان کرمانشاه اعمال قانون شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار