پیش بینی اقتصادی:
بیت کوین در معاملات امروز بالای ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.
کد خبر: ۹۹۰۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 31 August 2021
 بیت کوین در معاملات امروز بالای ۴۷ هزار دلار معامله می‌شود.

به گزارش تابناک همدان، بعد از دوبار جهت گیری بیت کوین برای شکستن ۵۰ هزار دلار و عدم موفقیت آن، حالا بیت کوین بالا ۴۶ هزار دلار در نوسان و این نوسانات به نظر ادامه دار است.

به نظر می‌رسد توقع اولیه معامله گران برای رسیدن به ۵۰ هزار دلار بر طرف شده است و حالا باید مجدد منتظر خرید نهنگ‌ها در بازار در یک بازه زمانی و بعد از آن مجدد شروع یک روند صعودی باشیم.

آن چه که معلوم است بیت کوین تقریبا بالا ۴۶ هزار دلار تثبیت شده است که این خبر خوبی برای بازار رمز ارز‌ها است.

دیگر رمز ارز‌ها مطرح نیز همچنین وضعیتی دارند و به یک همگرایی مجدد با بیت کوین رسیده اند و در حال نوسان بعد از رشد قبلی قیمتی خود هستند.

پیش بینی میشود ادامه این نوسانات تا اولین حرکت جدی بیت کوین در بالا ۵۰ هزار دلار یا پایین ۴۶ هزار است.

رکورد جدید برای S&P, Nasdaq با تقویت چشم انداز اقتصادی

گفتنی است دو شاخص اصلی بورس آمریکا باز هم رکورد شکنی کردند.

S&P ۵۰۰ و Nasdaq به دلیل اظهارات منفی هفته گذشته فدرال رزرو در مورد کاهش خرید اوراق، امروز بار دیگر رکورد زدند که این اتفاق با تقویت سهام‌ها در ناحیه فناوری رقم خورد.
این چهارمین رکورد در پنج جلسه معاملاتی اخیر برای S&P و پنجمین رکورد در شش جلسه معاملاتی اخیر برای Nasdaq بود. البته روز پنج شنبه وال استریت قرمز رنگ شد که آن‌ها به دلیل نگرانی‌ها در مورد جلسه جکسون هول بود که در نهایت، این نگرانی‌ها بی اساس بودند، زیرا پاول روز جمعه گفت بانک مرکزی همچنان در رویکرد خود برای کاهش محرک‌های عظیم دوران پاندمی همچنان با احتیاط عمل می‌کند و در عین حال بر بهبود اقتصادی مداوم تأکید می‌کند، در نتیجه چشم انداز اقتصادی برای سرمایه گذاران همچنان مثبت ارزیابی می‌شود.
اکنون مشخص است که احتمالاً تا ماه نوامبر حمایت فوق العاده‌ای از اقتصاد وجود خواهد داشت و رکورد‌ها هم احتمالا باز هم شکسته خواهد شد.
 
منبع:  شفقنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار