سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: وضعیت شهرستان از نظر ابتلا به ویروس کرونا فوق بحرانی است و مجبور به تشدید محدودیت‌های سختگیرانه برای کنترل این وضعیت هستیم.
کد خبر: ۹۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵ 16 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «حشمت رضایی» روز دوشنبه در نشست اضطراری اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان گیلانغرب، افزود: از متنفذین شهرستان در هدایت مردم برای کنترل شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و سرعت در واکسیناسیون به عنوان ۲ موضوع موثر در قطع زنجیره کرونا درخواست کمک داریم.

وی اظهار داشت: همه مردم دوستدار اهل بیت (ع) هستند اما رعایت پروتکل ها به خاطر حفظ جان مردم باید در اولویت برگزاری مراسمات مدنظر هیات ها باشد و در ایام تاسوعا و عاشورا تردد هیات ها در سطح شهر و محور منتهی به مزار ممنوع است.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: ظرفیت بیمارستان الزهرا (س) تکمیل است و به ناچار بخشی از بیماران به شهرستان های همجوار منتقل شده اند از این رو شهروندان کمک کنند و خطر گسترش کرونا را در تعطیلات پیش رو جدی بگیرند.

حجت الاسلام «مجتبی فاطمی نسب» امام جمعه گیلانغرب هم با اشاره به زحمات طاقت فرسای کادر درمان از مردم و گروه های جهادی و امدادی خواست تا آسیب دیده گان ناشی از اجرای محدودیت ها را یاری نمایند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب نیز گفت: برگزاری مراسمات تشییع، ترحیم و عروسی ها در شهرستان گیلانغرب به ویژه در نیمه دوم تیرماه و مردادماه به علاوه کاهش استفاده از ماسک موجب شیوع پیک جدید در این شهرستان شده است.

دکتر «فریدون نوری» افزود: هم اکنون ۳۰ نفر در بیمارستان الزهرا (س) و سایر نقاط استان بستری هستند و روزانه ۴۰ مورد ابتلای مثبت به ویروس کرونا داریم.

وی اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی در این شهرستان از ۱۳ هزار و ۱۴۷ نمونه اخذ شده، تست سه هزار و  ۲۴۸ نفر مثبت بوده که ۸۹ نفر نیز فوت شده‌اند که ۶ مورد آن مربوط به ۲۴ روز اخیر بوده است .

سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هم از آمادگی سپاه برای همکاری در امر تسریع در واکسیناسیون و دیگر زمینه ها خبر داد.

در این جلسه مقرر شد با نظارت نمایندگان ویژه ستاد کرونا اقدام لازم در خصوص ممانعت از مراسمات تشییع و ترحیم انجام گیرد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار