طی مراسمی که با حضور اعضای شورای اسلامی کمالشهر، معاونین و مسئولین شهرداری برگزار شد ، مهندس داود رئیسی به عنوان سرپرست شهرداری کمالشهر معرفی شد .
کد خبر: ۹۸۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶ 15 August 2021
به گزارش «تابناک البرز» در این نشست ، محسن افشار ریاست شورای اسلامی کمالشهر در اولین نطق رسمی خود ، ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه کمالشهر به جهت اعتماد به اعضای منتخب ، خدمت به مردم را افتخاری بس عظیم خواند و گفت: اهداف عالی شورای ششم در راستای عملکرد جهادی و انقلابی ، قطعا کارنامه روشنی را پس از 4 سال پیش روی مردم فهیم و صبور کمالشهر قرارخواهد داد.
وی خاطر نشان کرد : با برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدتی که در دست بررسی و مطالعه است، در طی این چندسال خدمت دوره ششم شورای اسلامی ، مردم گرامی کمالشهر شاهد تحولات مثبتی در شهر خواهند بود.
وی ادامه داد : در شورای ششم ، ترکیب بسیار خوبی  از نظر ساختاری شکل گرفته مواضع و دیدگاه‌ها به هم نزدیک است و برای تامین مطالبات بحق و مشروع مردم با اتحاد و همبستگی اقدامات موثری انجام خواهد پذیرفت.
در ادامه این نشست ، مهندس رئیسی سرپرست شهرداری کمالشهر ضمن تقدیر از اعضای شورای اسلامی گفت: بنده به عنوان یکی از پرسنل شهرداری که سالهاست در سمتهای مختلف ، افتخار خدمت به مردم کمالشهر را داشته ام ، با مشکلات و دغدغه های مردم آشنایی کامل دارم و اکنون که فرصت متفاوتی برای خدمت به بنده محول شده ، تمام توان خود را بکارگرفته تا با همدلی و همراهی اعضای محترم شورای شهر و پرسنل خدوم شهرداری ، کمالشهر را به شهری مطلوبتر برای زندگی بدل نمائیم .
گفتنی است مهندس داود رئیسی سمتهایی چون معاون شهردار، مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی کمالشهر ، مسئول عمران شهرداری کمالشهر و مسئول بازرسی شهرداری گلسار را در کارنامه خود دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار