به همت دفتر قم مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی؛
مراسم بزرگداشت اندیشمند متعهد حوزوی، مرحوم دکتر محمد حسین فرج نژاد به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ 25 July 2021

مراسم بزرگداشت اندیشمند متعهد حوزوی برگزار می شود

به گزارش تابناک قم، مراسم بزرگداشت اندیشمند متعهد حوزوی مرحوم دکتر محمد حسین فرج نژاد توسط دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با همکاری نهادها و مجموعه‌های علمی فرهنگی در قم به صورت مجازی در یک شنبه مورخ ۳ مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۲۱.۳۰ تا ۲۲.۳۰ برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سخنران این مراسم آیت الله ابوالقاسم علیدوست ابرقویی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود و حاج عباس حیدرزاده نیز در این جلسه به مداحی خواهد پرداخت.

گفتنی است، این مراسم بزرگداشت به همت دفتر قم مرکز پژوهش مجلس شورای اسلامی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج رسانه، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی، خبرگزاری رسا، خبرگزاری حوزه، قرارگاه فضای مجازی بسیج و سازمان فضای مجازی سراج، برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند این مراسم را از صفحات اینستاگرام خبرگزاری حوزه و خبرگزاری رسا در فضای مجازی و بسترهای https://www.skyroom.online/ch/rcmajlis/rcmajlis در اسکای روم و https://rubika.ir/basiratqom کانال روبیکا مشاهده کنند.

لازم به ذکر است، مرحوم فرج نژاد عضو کمیته فرهنگ دفتر قم مرکز پژوهش‌های مجلس و از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود.

ایشان از جمله محققین و پژوهشگران برتر کشور در حوزه رسانه بودند و آثار فاخری همچون «دین در سینمای شرق و غرب» و «اسطوره‌های صهیونیستی سینما» از خود به یادگار گذاشتند.

وی خالق آثاری همچون «تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما»، «اسطوره های صهیونیستی سینما» و «دین در سینمای شرق و غرب» و نمونه بارز یک پژوهشگر فعال انقلابی و آتش به اختیار بودند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار