فرماندار مشهد از برپایی پایگاه‌های سیار راهنمای زائر همزمان با نوروز 94 در مشهد خبر داد و گفت: این پایگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و پاسخگویی به نیازهای آنان برپا می‌شود.
کد خبر: ۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 03 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از فارس،محمد گلستانی‌فرد در مشهد اظهار داشت: پایگاه‌های سیار راهنمای زائر همزمان با نوروز 94 به هدایت و راهنمایی زائران رضوی می‌پردازند.

وی با اشاره به ایجاد و راه‌اندازی ایستگاه‌های استقبال از زائران در مبادی ورودی مشهد، عنوان کرد: در این ایستگاه‌ها از زائران در ایام نوروز استقبال می‌شود.

فرماندار مشهد تاکید کرد: به احتمال زیاد برای اسکان زائران نیز در این ایام با مشکلی در مشهد روبه‌رو نمی‌شویم زیرا تمامی تدابیر لازم برای برپایی کمپ و اسکان موقت اندیشیده شده است.

گلستانی‌فرد تصریح کرد: مشهد آمادگی دارد تا همچون سال‌های گذشته با فراهم کردن تمامی امکانات لازم از زائران نوروزی پذیرایی کند و در این راستا مطابق جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده تا ارائه خدمات‌درمانی مناسب نیز به‌خوبی صورت پذیرد.

به گفته وی مشهد در ایام نوروز به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران و زائران نوروزی خواهد بود و تمامی بخش‌ها با توجه به فرهنگسازی‌های صورت گرفته همچون هتل‌ها، مراکز اقامتی، تاکسی‌ها و سایر حوزه‌هایی که بیش از همه با زائران در ارتباط هستند، تلاش می‌کنند تا به خوبی از میهمانان نوروزی استقبال و پذیرایی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار