اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 13 تیر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۷۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶ 04 July 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 13/4/1400 تقدیم حضور می گردد.

حادثه رانندگی با یک کشته و 2 مصدوم در قائم شهر
سرپرست پلیس راه استان مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 2 مصدوم در شهرستان قائم شهر خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی عبادی در باره جزئیات این خبر، گفت: ساعت حدود 21 و 40 دقیقه روز گذشته، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور روستایی تالارپشت قائمشهر بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در محور به محل حادثه اعزام شدند.
وی، افزود: برابر بررسی های انجام شده، در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو 206 با 4 سرنشین و یک خودروی کامیون به وقوع پیوست، 3 نفر از سرنشینان خودروی پژو به علت شدت صدمات وارده به شدت مجروح شدند.
سرهنگ عبادی از مرگ کودکی 2 ساله در این حادثه خبر داد و اظهار داشت: با حضور عوامل امدادی سایر مصدومان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند و علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.
سرپرست پلیس راه استان مازندران در خاتمه با بیان این که تفاوت زمان در رانندگي شتابزده و رانندگي با سرعت مطمئن، بيش از چند دقيقه نیست، به رانندگان توصیه کرد: با رعايت قوانين و مقررات رانندگي به عنوان یکی از مهم‌ترين شاخص‌هاي توسعه‌يافتگي فرهنگ ملی خود را به نمایش بگذارند .

----------------------------------------------

کلاهبردار سایبری در دام پلیس بابل
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای با انتشار خبر دروغین فروش لباس در سایت های دیوار و شیپور خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهگ محمدزمان شالیکار در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران پلیس فتای شهرستان بابل در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره کلاهبرداری با انتشار تبلیغات دروغین در خصوص فروش لباس در سایت های شیپور و دیوار،موضوع را با انجام اقدامات تخصصی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران پلیس فتا با تلاش بی وقفه یک کلاهبردار حرفه ای که از یکی از قربانیان خود بابت فروش لباس بدون تحویل جنس مورد معامله ،مبلغ بالایی را دریافت کرد را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری متهم با هماهنگی قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد : ماموران انتظامی متهم دستگیر شده را با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ شالیکار در خاتمه با تاکید بر اینکه شهروندان خریدهای اینترنتی خود را از درگاههای مطمئن و فروشگاههای معتبر بعد از انجام تحقیقات لازم انجام دهند، خاطرنشان کرد : شهروندان در صورت هرگونه کلاهبرداری از طریق دنیای مجازی با طرح دعوی در مراجع قضائی می توانند از ظرفیت پلیس فتا استفاده کنند.

----------------------------------------------

کشف یک تن و500 کیلو گرم چوب جنگلي قاچاق درنور
فرمانده انتظامي شهرستان نور از توقيف یک خودروی نیسان با یک تن و 500 کیلو چوب جنگلي قاچاق خبر داد.
سرهنگ "علی داداش تبار " در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در رابطه با این خبر بیان داشت:ماموران انتظامی در پي کسب خبری مبني بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق ، موضوع را با اعزام نیرو و شناسایی خودروی حامل چوبهای جنگلی در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامي شهرستان نور از شناسایی خودروی حامل چوبهای قاچاق خبر داد و افزود : ماموران انتظامی پس از هماهنگي با مرجع قضائی ،خودروی نیسان را متوقف و در بازرسي از آن یک تن و 500 کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق را کشف کردند .
سرهنگ "داداش تبار" تصريح کرد : ماموران انتظامی راننده خودرو را با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبيعي تحويل دادند .
فرمانده انتظامي شهرستان نوردرخاتمه بیان داشت : در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند ، موضوع را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

----------------------------------------------

کشف 12فقره سرقت در جویبار
فرمانده انتظامي شهرستان جویبار از کشف 12 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری پايگاه خبري پليس، "سرهنگ غلامرضا جعفری"در تشریح این خبر بیان داشت : به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی،افزود: ماموران پس از شناسایی مناطق جرم خیز و مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال،موضوع را با مرجع قضائی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 12سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان جویبار تصریح کرد: متهمان در بازجویی ها تا کنون به 12فقره سرقت منزل اموال و قطعات خودرو اعتراف کردند.
وی در ادامه اظهار داشت:در اجرای این طرح 17موتورسیکلت و 5خودرو به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و ایجاد مزاحمت توقیف شد.
سرهنگ جعفری در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه رفتار مشکوک توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز، موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف 10 فقره سرقت در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگيري سارق ا ماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
سرهنگ صدرا عبدی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس،در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .
وی،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سارق را شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ عبدی در ادامه، اظهار داشت: متهم در تحقيقات و بازجویی بعمل آمده به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کرد.
جانشین انظتامی شهرستان نوشهر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد:ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را به پلیس 110 گزارش کنند .

----------------------------------------------

کشف 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگیری 8 سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی، افزود: ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موفق به شناسایی 8 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.
سرهنگ عنایتی از دستگیری متهمان در اقدامی غافلگیرانه خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد در بازجویی های انجام شده به 10 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر پايان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند .

----------------------------------------------

دستگیری سارق 10فقره سرقت در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی در پی دریافت خبر وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی موضوع را با تشکیل پرونده و انجام اقدامات پلیسی در دستور کار خود قرار دادند.
وی از شناسایی یکی از سارقان حرفه ای خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده پس از اعتراف به 10فقره سرقت اماکن خصوصی با تشکیل پرونده توسط ماموران انتظامی به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک موضوع را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .

----------------------------------------------

سارق اماکن دولتی در دام پلیس "میاندورود"
با تلاش پلیس آگاهی شهرستان میاندورود سارق حرفه ای اماکن دولتی شهرستان با 4 فقره سرقت دستگیر شد.
سرهنگ "مجید باقری جامخانه " در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهرستان،رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود:با تلاش و اقدامات اطلاعاتی و استفاده از سرنخ های موجود ،متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ باقری در ادامه بیان داشت:متهم پس از رو به رو شدن با دلایل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به 4 فقره سرقت اماکن دولتی و خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد .
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد: به منظور مشارکت در برقراری نظم و امنیت، هر گونه اخبار و اطلاعات را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

----------------------------------------------

کشف میلیاردی تجهیزات تولید ارز دیجیتال در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 120 قطعه تجهیزات استخراج ارز دیجیتال به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامحسین شعبانی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت غیرقانونی فردی در امر استخراج و تولید ارز دیجیتال در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی،ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شعبانی، تصریح کرد: ماموران با همکاری کارشناسان اداره برق شهرستان در بازرسی از محل فعالیت متهم مربوطه 120 قطعه تجهیزات رایانه ای مربوط به استخراج ارز دیجیتال به ارزشی بالغ بر 5 میلیارد ریال کشف کردند.
شعبانی در ادامه قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیر قانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اظهار کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیر قانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه ها و افزایش بیکاری خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه، گفت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید و سرمایه گذاری داخلی است.

----------------------------------------------

دستگیری سارق موتورسیکلت در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق حرفه ای موتورسیکلت با 6فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمودکلوانی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.
سرهنگ کلوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 6 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کرد .
وی با اشاره به این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده مواردمشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.
فرمانده شهرستان درپایان با بیان این که سارقان خودرو و موتورسيکلت معمولا به دنبال سرقت‌هاي كم دردسر هستند به شهروندان توصیه کرد: با انجام اقدامات پيشگيرانه و رعایت هشدارهای انتظامی از وقوع سرقت جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار