کد خبر: ۹۷۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴ 29 June 2021
ایجاد مجتمعهای فرهنگی و فرهنگسراها، توسعه ی فعالیتهای فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان جهت تولید آثار فاخر و تاثیرگذار و ایجاد نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های متنوع و شاد برپایه ی هویت و فرهنگ بومی و اسلامی و سبک زندگی ایرانی - اسلامی، می تواند در کاهش گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد و مواد مخدر، موثر باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت، سید علی حسینی گفت: به مناسبت مبارزه با اعتیاد و تبیین آسیبهای اجتماعی ناشی از آن به سفارش فرهنگ و ارشاد اسلامی، فیلمی کوتاه در این موضوع توسط هنرمندان انجمن نمایش شهرستان باشت تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
وی با بیان این که؛ اعتیاد، پدیده ای خانمان سوز است که آسیبهای اجتماعی متعددی را در پی خواهد داشت، افزود: وظیفه ی نهادهای فرهنگی در این زمینه، روشنگری و افزایش آگاهی شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان است. حسینی ابراز داشت: فقر، بیکاری، مسائل اقتصادی، کاهش باورهای عمومی، بی خیالی و باور غلط تجربه برای یک بار، نامیدی و... باعث گرایش نوجوانان و جوانان به مواد تخدیر کننده شده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان باشت، افزود:  ایجاد مجتمعهای فرهنگی و فرهنگسراها، توسعه ی فعالیتهای فرهنگی و هنری، حمایت از هنرمندان جهت تولید آثار فاخر و تاثیرگذار و ایجاد نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های متنوع  و شاد برپایه ی هویت و فرهنگ بومی  و اسلامی و سبک زندگی ایرانی- اسلامی، می تواند در کاهش گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد و مواد مخدر، موثر باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار