رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری و رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:رئیس جمهور باید فردی ولایتمدار، مردمی، قانونمند و کاری باشد و از جنس مردم بوده و درد مردم را بفهمد.
کد خبر: ۹۷۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲ 21 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، نشست انتخاباتی با حضور حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری و رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در محل ستاد جوانان برای مردم(حامیان آیت الله رئیسی) برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی ضمن تشویق آحاد مردم برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: رئیس جمهور باید فردی ولایتمدار، مردمی، قانونمند و کاری باشد و از جنس مردم بوده و درد مردم را بفهمد.

وی گفت:مردم باید به اصلح رای بدهند،که دارای سابقه فعالیت درخشانی باشد،ولایت پذیر باشد و خدمتگذار مردم و بتواند وضعیت فعلی کشور را مدیریت کند و ایت الله رئیسی دارای این ویژگی ها است.

آقاتهرانی ادامه داد: آیت الله رئیسی نه تنها فاسد نیست، بلکه فساد ستیز است و انسانی کارآمد و یک مجتهد است که این بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه هرکه به جای خدا دنبال کدخدا باشد پشیمان خواهد شد،افزود:کسی که به دنبال موقعیت و مال دنیا باشد به ذلت و تباهی کشیده می شود و مسئول جمهوری اسلامی نباید دنیا دوست باشد و آقای رئیسی اهل دنیا و دنیا طلبی نیست.


حجت الاسلام آقا تهرانی، تقوا را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی دانست و بیان داشت: آیت الله رئیسی بسیاری از مزایا و امکانات آستان قدس را نه خود استفاده کرد ونه اجازه داد دیگران استفاده کند،بعضی از نسئولین فعلی برادر یا خانواده شان فاسد و دزد هستند که آبروی کشور را به خطر انداخته اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از همگان خواست که با خلوص نیت نیت کار کنند و خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم برای خدا کار کنیم به دنبال پست و مقام نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه خون های زیادی برای به بار نشستن این انقلاب ریخته شده افزود: مسئولین باید مواظب باشد با پیروی از هوای نفس روی این خون ها پا نگذارند.

وی تصریح کرد: دولت فعلی با عملکرد بد خود،مردم را ناراضی واسلام و انقلاب را بد نام کرد.

آقا تهرانی در پایان سخنانش، اظهار امیدواری کرد که مردم با مشارکت بالا در انتخابات و با رأی بسیار خوب،  رئیسی را به عنوان کسی که پای کار است، به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار