مدیرعامل شرکت توزیع:
 مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: مهمترین راهکار رفع قطعی برق در استان تعامل و همراهی مردم برای کاهش مصرف است به نحوی که با صرفه‌جویی ۱۰درصدی توسط مشترکان هیچگونه خاموشی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۹۶۶۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷ 24 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، فریدون خودنیا" روز دوشنبه در گفت و گو با اهالی رسانه اظهار داشت: مشکل کمبود برق و لزوم مصرف بهینه یک موضوع سراسری و تنها راهکار کاهش و قطع ساعات خاموشی، مدیریت مصرف توسط مشترکان است.

وی اظهار داشت: در صورت بی توجهی به این مهم، ساعات قطعی برق بیشتر خواهد شد چراکه فصل تابستان و نیاز به مصرف بیشتر برق را پیش رو داریم اما اگر مردم ۱۰ درصد در مصرف صرفه جویی کنند هیچگونه خاموشی نخواهیم داشت.

خودنیا بیان کرد: باید در راستای بهینه کردن مصرف برق بین آحاد مختلف اقدام شود هرچند که تا پایان هفته جاری بخش زیادی از مشکلات قطعی برق با ورود نیروگاه‌های جدید به مدار حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای کنترل مصرف، خاموشی برای ساعاتی از روز در سطح استان برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه روزانه احتمالی قطعی، در سایت شرکت توزیع برق استان از شب قبل بارگذاری می شود.

وی گفت: به منظور جبران و تامین بخشی از نیروی برق مورد نیاز، جدول خاموشی های مشترکان استان به صورت روزانه هر گروه ۲ ساعت بر اساس خطوط تغذیه برنامه ریزی شده است و از ساعت هشت تا ۲۲ ادامه دارد.

خودنیا تقاضا کرد: هم استانی‌ها با توجه به کاهش منابع آب، کمبود در تولید نیروگاه‌های برق‌آبی و همچنین افزایش دمای هوا، به منظور جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته، نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار