فرماندار کرمانشاه گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا برگزاری هر تجمع تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و با برگزار کنندگان آن برخورد می‌شود.
کد خبر: ۹۶۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵ 23 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«فضل الله رنجبر» اظهار داشت: به منظور برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۷۲۱ شعب اخذ رای شهری و روستایی در سطح شهرستان برای جمع آوری آرای مردم در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۳ شعب از این تعداد روستایی و باقی شهری هستند، افزود: از این تعداد شعب، ۴۵۸ مورد برای شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ مورد از آن‌ ثابت و ۱۲ مورد نیز سیار هستند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان نام نویسی کردند، گفت: از این آمار ۱۸۰ داوطلب زن هستند که بخش سر فیروزآباد با ۷۰ نفر بیشترین آمار داوطلبان زن را به خود اختصاص داده است.

به گفته رنجبر، ۲۳۲ نفر نیز برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای کرمانشاه، هلشی، کوزران، ماهیدشت و قلعه نام نویسی کردند که از این آمار ۱۶۲ نفر مربوط به شهر کرمانشاه است.

وی با اشاره به اینکه اسامی داوطلبان ۱۵ خرداد ماه پس از اعلام نظر قطعی هیات نظارت اعلام می‌شود، یادآور شد: داوطلبان شورهای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد به مدت هفت روز برای تبلیغات زمان دارند.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه دیوارنویسی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است، تاکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه دیوار نویسی با داوطلبان خاطی برخورد قانونی خواهیم کرد.

رنجبر برگزاری تجمعات انتخاباتی را نیز ممنوع دانست و افزود: از داوطلبان تقاضا داریم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از طریق غیر حضوری و در فضای مجازی با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان دوره ای انتخابات دور یازدهم مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار