رئیس بیمارستان چمران :
رئیس بیمارستان چمران با بیان اینکه حال مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران خوب و سوختگی وی از نوع درجه یک و 18 درصد است گفت: طلایی از ناحیه صورت، گردن و زانو تا مچ پا دچار سوختگی شده است.
کد خبر: ۹۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶ 17 September 2015
تابناک بوشهر: حلی‌ساز رئیس بیمارستان چمران ، درمورد آخرین وضعیت مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران به فارس گفت: ایشان از ناحیه صورت، گردن و ساق پا (زانو تا مچ پا) دچار سوختگی درجه یک شده‌اند.

وی ادامه داد: پزشکان 18 درصد سوختگی برای وی تعیین کردند که با توجه به مجهز بودن بیمارستان چمران به خدمات ویژه سوختگی آقای طلایی در این بیمارستان بستری شده است.

حلی‌ساز در مورد علت ملاقات ممنوع بودن طلایی گفت: امروز بسیاری از شهروندان که نگران حال ایشان بودند برای ملاقات به بیمارستان آمدند که ما به علت ازدحام جمعیت مانع ورود آنها به بیمارستان شدیم.

رئیس بیمارستان چمران تأکید کرد: حال عمومی طلایی خوب است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد در حال حاضر او را با مسکن آرام کرده‌ایم.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل ازایلنا، دیروز حجت الاسلام امرودی (معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران) درباره آخرین وضعیت حال جسمانی مرتضی طلایی که از صبح امروز به دلیل سوختگی ناشی از نشت گاز در بیمارستان چمران بستری شده است، اظهارداشت: در حال حاضر ملاقات آقای طلایی بودیم و در حال استراحت بودند از پزشکان در خصوص اوضاع احوال وی سوال کردم و اعلام کردند که تحت مراقبت هستند و حالشان رو به بهبود است.

وی افزود: اقای طلایی در حال حاضر در BICU بستری و ممنوع الملاقات هستند.

معاون اجتماعی شهرداری تهران در تشریح حادثه پیش آمده برای مرتضی طلایی گفت: صبح امروز براساس نشت گاز، حادثه ای در منزل وی رخ می دهد و آقای طلایی برای نجات نزدیکانشان خودشان را درگیر می کند و بیشترین حادثه برای ایشان به وجود می آید و سایر اعضای خانواده در سلامت کامل به سر می برند.

 امرودی با اشاره به اینکه پزشکان عمق سوختگی آقای طلایی را 18 درصد اعلام کردند گفت: بخش عمده ای از بدن و صورت وی دچار سوختگی شده است.

با توجه به اینکه آقای طلایی از جانبازان دفاع مقدس هستند و شیمیایی شدند آثار سوختگی وارد ریه ایشان شده و این موضوع برای ما نگرانی ایجاد کرده است البته پزشکان در حال مطالعه و مورد بررسی هستند و سعی کرده اند این وضعیت را کنترل کنند و امیدوارم با دعای خیر مردم حال ایشان بهبود یابد.

 امرودی بر این موضوع تاکید کرد که آقای طلایی به کما نرفته و پزشکان داروهای بیهوشی را به وی تزریق کرده اند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر آقای طلایی ممنوع الملاقات هستند و خواهش می کنم مردم به بیمارستان مراجعه نکنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار