امین قنبری:
تابناک سمنان: امین قنبری رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان گفت: شهرستان سمنان با ۳۹ هزار و ۱۰۰ نفر، حدود ۲۲ درصد از جمعیت شرکت‌کنندگان را تشکیل می‌داد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 28 April 2021

طرح ملی بازی و نشاط در سیستان و بلوچستان آغاز شد - ایرنا

 

رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان گفت: در استان سمنان نیز در مجموع ۴۴ هزار و ۲۳۹ نفر ثبت نام کردند و سهم شهرستان سمنان حدود ۸۹ درصد بود و شهرستان سمنان توانست مقام اول کشور و اول استان را از آن خود نماید.

وی بیان کرد: طرح ملی نشاط با ابتکار فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن ورزش‌های الکترونیک با تلفیق بازی‌های الکترونیکی و فعالیت بدنی با هدف ایجاد تحرک و فعالیت بدنی در شرایط ویژه کرونایی طراحی شد که بسیار اثربخش بود.

امین قنبری افزود: ثبت نام طرح ملی نشاط با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی و انجمن ورزش‌های الکترونیکی کشور در دو قسمت حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای از هفتم اسفند ۱۳۹۹ در ایران آغاز شد و تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه داشت.

قنبری ادامه داد: این طرح در سه بخش ورزش مجازی، ورزش‌های الکترونیک (حرفه ای) و ورزش‌های الکترونیک (آماتور) برگزاری شد که ثبت نام در این طرح محدودیت سنی نداشت و تمامی اعضای خانواده می‌توانستند در این طرح شرکت نمایند و از جوایز ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریالی این طرح بهره‌مند شوند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار