مهلت اثبات خدمات چند ساله در چند ساعت/ هدف ساماندهی یا حذف
کد خبر: ۹۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 16 September 2015

به گزارش تابناک مازندران، این سایت خبری دیروز در خبری که با تماس یکی از معلمان مشمول قانون خرید خدمات آموزشی مبنی بر تجمع اعتراضی همکاران وی در نمازخانه اداره کل آموزش و پرورش مازندران منتشر کرده بود به انعکاس گلایه های این معلمان از اداره کل مطبوع خود پرداخته بود که هرچند تا آخرین ساعات اداری دیروز جواب درخور این نهاد فرهنگی به متجمعان داده نشد، اما با رسانه ای شدن این موضوع اداره روابط عمومی این مجموعه فرهنگی پیش از ظهر امروز با صدور اطلاعیه ای به نگرانی های این عده از معلمان پرداخت که این اطلاعیه بنا به رسم امانتداری رسانه‎ای عینا بازنشر داده میشود:

«قابل توجه: مربیان پیش دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزشی که با آموزش وپرورش همکاری داشته اند:

جهت اعلام آمادگی و تکمیل نمون برگ شماره یک، برای به کارگیری به عنوان نیروی حق التدریس در مناطق مورد نیاز آموزش و پرورش حداکثر تا مورخه 25/6/1394 به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق مراجعه نمایند.

در اجرای مصوبه مورخ 28/5/1394 مجلس محترم شورای اسلامی و دستورالعمل شماره 118013 مورخه 21/6/1394 وزارت متبوع به اطلاع آن دسته از مربیان پیش دبستانی که تا مورخه 26/7/91 در مراکز پیش دبستانی دولتی یا کلاس های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی همکاری داشته اند و نیز نیروهای خرید خدمات آموزشی که در سال های 88 ـ 87 و 89 ـ 88 از طریق شرکت های خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته اند و حقوق خود را از اعتبارات دولتی دریافت نموده اند میرساند جهت اعلام آمادگی و تکمیل نمون برگ شماره یک برای به کارگیری به عنوان نیروی حق التدریس در مناطق مورد نیاز آموزش و پرورش حداکثر تا مورخه 25/6/1394 به ادارات آموزش و پرورش شهرستان و مناطق مراجعه نمایند.»


این درحالی است که با وجود زمان قابل توجه ابلاغ این مصوبه به مازندران تا دیروز هیچ اقدامی برای ساماندهی این افراد انجام نشده بود و امروز نیز اطلاعیه ای با تاریخ مصرف چند ساعت تنها تا آخر وقت امروز صادر شده است که گویی می توان خدمات ارائه شده در چند سال را در چند ساعت ساماندهی کرد.
سایت خبری  تابناک آمادگی دارد دلایل و توضیحات اداره کل آموزش و پرورش مازندران مرتبط با این ماجرا را که موجب گلایه های معلمان مشمول قانون خرید خدمت و معلمان پیش دبستانی شده است از طریق آدرس ایمیل markazi@tabnak.ir  اطلاع رسانی و شفاف سازی کند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
با سلام و احترام
ممنون از سایت تابناک مازندران
سئوال اساسی این است که چرا وزیر آموزش و پرورش و به تبع آن مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با وجود مصوبه مجلس با اقدام به اجرای بسته حمایتی برای کمبود جبران معلم می کند. جالب اینکه صورت مسئله را عوض کرده و عنوان آن را خرید خدمات آموزشی از موسسان مدارس غیر دولتی( مصوبه شماره 36996/106 مورخ 94/6/17 ) نام نهادند؟!! حال آن که ماهیت این موضوع
همان ماهیت بسته حمایتی است. و این موضوع خلاف مصوبه مجلس است. آیا بهتر نیست قانون را اجرا کنند؟ آیا این بی عدالتی نیست؟ با این کار چه چیزی را می خواهند ثابت نمایند؟ از خدا بترسید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار