مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این سازمان با اتکا بر توانمندیهای داخلی کار بزرگ ساماندهی نیروی انسانی و دانش آموزان را اداره کرده و مدارس را برای شروع سالتحصیلی جدید آماده می سازد.
کد خبر: ۹۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 18 September 2015
مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: این سازمان با اتکا بر توانمندیهای داخلی کار بزرگ ساماندهی نیروی انسانی و دانش آموزان را اداره کرده و مدارس را برای شروع سالتحصیلی جدید آماده می سازد.

به گزارش ایرنا؛ عبدالرضا فولادوند در جلسه هماهنگی فعالیتهای پروژه مهر آموزش و پرورش نهاوند در خانه معلم این شهرستان افزود: در این عملیات بزرگ 280 هزار دانش آموز و 24 هزار فرهنگی استان در دو هزار و 600 آموزشگاه و 12 هزار کلاس درس ساماندهی می شوند که کاری مهم و سنگین می باشد.

وی با بیان اینکه اگر چه آموزش و پرورش برای انجام ساماندهی امور نیاز به همکاری سایر دستگاهها دارد افزود: البته ما برای انجام این کار بزرگ نیاز به همکاری سایر دستگاهها داریم اما همتمان بر توانمندیهای داخلی است زیرا هنوز این فرهنگ شکل نگرفته که اهمیت و توجه به آموزش و پرورش توسط سایر دستگاهها در عمل پیاده شود.

وی پروژه مهر را فصل برداشت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه مهر در سطح استان از اواخر سال 93 آغاز شده و نیروها و ساعات زیادی صرف اجرایی شدن برنامه های آن شده است لذا در شرایط حاضر فصل برداشت این طرح فرا رسیده و همگان شاهد حضور با نشاط معلمان و دانش آموزان در مدارس خواهند بود.

وی تامین نیروی انسانی مورد نیاز برخی از شهرستانهای استان را از مهمترین برنامه های این اداره کل تا قبل از بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: شهرستان نهاوند جزء سه شهر استان است که نیاز بیشتری به نیروی انسانی دارد لذا به مسئولین مربوطه تاکید شده در این ارتباط تمامی سعی و تلاش خود را به عمل آورند .

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس، روایت ماندگار پایداری، دلاورمردی و فداکاری ملت قهرمان ایران است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خود، مسیر ایثار و شهادت را پیمودند و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با گذشت از تمام هستی خویش امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند لذا بی انصافی است اگر ما لحظه ای از یاد و نام شهداء غافل باشیم.
وی اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون این رشادتها و جانفشانیها عنوان کرد و گفت: اگر امروز ما در دنیا اقتدار داریم و جهان حاضر شده در مذاکرات حرف ما را بشنود به واسطه همین رشادتهای آحاد مختلف مردم بوده است لذا باید سعی نمائیم که این ایثار گریها و ارزشهای دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ در سطح جامعه نهادینه شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان طرح راهیان نور را یکی از برنامه های نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان عنوان کرد و گفت: راهیان نور یکی از برنامه های ارزشمندی است که می تواند فرهنگ دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل نماید لذا باید سعی کرد از راهیان نور بیشترین استفاده را در این زمینه به عمل آورد.

در سالتحصیلی جدید بیش از 24 هزار نفر دانش آموز و دو هزار و 250 معلم در شهرستان نهاوند وارد کلاسهای درس می شوند.

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار