پیام نوروزی فرماندار شهرستان لنده؛
در این سال با همه سختی ها شهرستان ما "لنده توانست در راستای توسعه فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی و...گام های موثری را بردارد که با تأکید بر پیام نوروزی مقام معظم رهبری “#جهش_تولید” طرح های توسعه ای بسیاری هم اکنون در حال اجرا داریم
کد خبر: ۹۵۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸ 20 March 2021

سال ۱۴۰۰ شاهد توسعه همجنابه لنده خواهیم بود

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد، فرماندار لنده با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی سال ۱۴۰۰ را به مردم شهید پرور و ولایت مدار این شهرستان تبریک گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

در سالی که گذشت کشور عزیزمان ایران و شهرستان ما حوادث تلخ و شادی بخود دید.
سالی که با ویروس منحوس کرونا آغاز شد و تلخی های که برجامعه ما تحمیل، و خساراتی که برخی از آنان شاید جبران آن امکان پذیر نباشد.

در سال پر از سختی ۹۹ امّا ملت ایران پیروزی های داشت که قطعا همدلی های مومنانه در جنگ با کرونا بهترین آن خواهد بود.

ملتی که با لبیک به ندای رهبر فرزانه خود آستین محبت بالا زد و در شرایط سخت اقتصادی پشت هم ایستادند و وصف همدلی آنان در تاریخ به ماندگار خواهد ماند.

همچنین نباید فراموش کرد در این سال با همه سختی ها شهرستان ما "لنده توانست در راستای توسعه فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی و...گام های موثری را بردارد که با تأکید بر پیام نوروزی مقام معظم رهبری “#جهش_تولید” طرح های توسعه ای بسیاری هم اکنون در حال اجرا داریم که انشالله با برنامه ریزیهای صورت گرفته این جهش ادامه و سال ۱۴۰۰ سال توسعه همجانبه شهرستان ما لنده خواهد بود.

اینجانب حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را خدمت مردم شریف شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

تورج رزمجو
فرماندار شهرستان لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار