در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰ کارخانه بهنوش ایران واحد یاسوج با تولیدی دوغ آبعلی 250 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۶ 19 March 2021

در آستانه نوروز سال ۱۴۰۰ کارخانه بهنوش ایران واحد یاسوج با تولیدی دوغ آبعلی 250 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیریت این واحد تولیدی در حاشیه توزیع این بسته های معیشتی با اشاره به اینکه این واحد زیر نظر بنیاد مستضعفان مشغول به فعالیت می باشد گفت : ۲۱ نفر در این واحد مشغول به کار هستند که در حیطه های فرآوری، کنترل کیفی، تأسیسات و نهایتا خط تولید کار خود را با مدیریت شرکت بهنوش ایران آغاز کردند.
سید سعید هاشمی افزود : مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان به حقوق کارگر و قشر مستضعف جامعه توجه زیادی دارد که در همین راستا ۲۵۰ بسته ی معیشتی را در جهت کمک به نیازمندان تدارک دیده است .
هاشمی گفت : این بسته ها به صورت استانی تقسیم شده و از طریق نیروهای جهادی مستقل شهرستانی با همکاری نیروهای کارخانه به مستحقین از قبل شناسایی شده تحویل داده شد.
مدیریت کارخانه بهنوش یاسوج (دوغ آبعلی) اشاره کوتاهی به عملکرد این واحد تولیدی داشت و افزود : در روز یکشنبه مورخ ۲۴ اسفند ۹۹ به میزان ۱۰ تن شیر دریافتی داشتیم که پس از سه ماه تعمیرات اساسی کارخانه، ۲۰ تن دوغ گازدار در قالب یک و نیم لیتری روانه بازار گردید.
هاشمی در پایان گفت : وظیفه ی اصلی مدیران کارخانجات بعد از تولید با کیفیت، توجه ویژه به حقوق نیروها و مستحقین و مستضعفان جامعه است که امید است با کمک و همراهی همگی، شاهد اتفاقات خوبی در سال ۱۴۰۰ باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار