معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با تاکید بر تداوم تلاش در مسائل اجتماعی استان گفت: ورود معتمدین و افراد مقبول جامعه در سازمان‌های مردم نهاد به جلب اعتماد عمومی و پیشبرد بهتر امور کمک خواهد کرد. ب
کد خبر: ۹۴۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 16 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «حسین خوش اقبال» روز سه‌شنبه در نشست کارگروه اجتماعی در استانداری کرمانشاه، با بیان اینکه ساماندهی کودکان کار نیاز به ورود سازمان‌های مردم نهاد دارد، افزود: بهره‌گیری از ظرفیت معتمدین در راستای ساماندهی کودکان کار می‌تواند راهگشا و منجر به نتیجه شود.

وی در ادامه سخنانش تاکید کرد فرمانداران در ایام نوروز به منظور حفظ و صیانت از سیمای شهری، متکدیان و افرادی که منظر شهری را خدشه دار می‌کنند را ساماندهی کنند.

بر اساس اعلام اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه سال گذشته در مجموع در تمامی مراکز درمان اعتیاد بهزیستی حدود ۱۲ هزار نفر تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد ۸۴۹ نفر در مرکز ماده ۱۶ بهبود یافته، ۹ هزار و ۵۰۰ نفر در مراکز ماده ۱۵ و هزار و ۵۰۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

اکنون ۲۶ کمپ ماده ۱۵ در استان فعال است که از این تعداد ۱۶ مرکز در کرمانشاه و مابقی در شهرستان‌های استان فعال هستند. افراد معتاد در این مراکز اقامت یک تا سه ماهه داشته و تحت درمان‌های غیردارویی قرار می‌گیرند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار