مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی طرح سفیران سلامت را در حمایت از بیماران و بخش سلامت و درمان اجرایی و عملیاتی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، لطیف قلی‌دوست عصر امروز در نشست با مسئولان علوم پزشکی اردبیل در مورد اجرای طرح سفیر سلامت در اردبیل اظهار کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای اهداف ارزشی و معنوی خود با پرداخت تسهیلات در قالب این طرح به بیماران نیازمند سعی و جدیتش بر این است تا امکان پرداخت تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه برای افراد نیازمند فراهم آید.

وی افزود: قرار است خانواده‌هایی که در پرداخت هزینه‌های بیمارستانی دچار مشکلاتی هستند و نمی‌توانند این هزینه‌ها را پرداخت کنند با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بیمارستانی به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کرده و از مزایای طرح سفیران سلامت بهره‌مند شوند.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل یادآور شد: قرار است تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد و به صورت 24 ماهه در اختیار این افراد نیازمند قرار گرفته و زمینه رفع مشکلات و نیازمندی خانواده‌ها فراهم آید.

قلی‌دوست بیان کرد: این بانک تنها بانک رسمی با صدور مجوز از بانک مرکزی و تحت نظارت بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های شورای پول و اعتبار است که به صورت قرض‌الحسنه آماده پرداخت تسیهلات به مردم است که تاکنون برای اقشار و گروه‌های مختلف فضایی را فراهم کردیم تا از این تسهیلات استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: ما با نیت خیر و تامین نقدینگی و رفع نیازهای ضروری اشخاص حقیقی و حمایت از نیازمندان و پرداخت تسهیلات به اشخاص حقوقی که در امر خیر و خداپسندانه فعالیت می‌کنند اقدامات و فعالیت‌هایمان را انجام می‌دهیم و امیدواریم رضایت همه مردم را با این فعالیت‌ها و اقداماتمان فراهم کنیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر استان اردبیل رویکرد این بانک را تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در زمینه نهاد قرض‌الحسنه، ترویج اصول و مبانی اقتصاد اسلامی و ایجاد اعتماد بیشتر در بین مردم توصیف کرد و یادآور شد: این بانک با جذب منابع مردمی در انواع حساب‌های قرض‌الحسنه، پس‌انداز و جاری منابع خود را برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تدارک می‌بیند.

قلی‌دوست در پایان تصریح کرد: تمام عملیات الکترونیکی بانکی در این مجموعه انجام می‌شود که انتظار می‌رود با این زیرساخت الکترونیکی و اینترنتی عملیات بانکی بتوانیم در ارائه خدمات بیشتر به هموطنان در حوزه‌های مختلف موفق عمل کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار