کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در بوشهر:
کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای تجهیز پارک علم و فناوری استان بوشهر به امکانات و لوازم مورد نیاز ۹ میلیارد ریال تخصیص یافت.
کد خبر: ۹۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 14 September 2015
تابناک بوشهر: همره میرزایی صبح امروز در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر با بیان اینکه توسعه اقتصادی از مسیر توسعه فناوری می‌گذرد اظهار داشت: این مهم باید با استفاده از نیروهای انسانی کارآمد به نتیجه برسد و استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مورد نیاز برای اعتلای فناوری را دارد.

وی با بیان اینکه منابع انسانی، محور توسعه است تاکید کرد: پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد به عنوان یکی از حلقه‌های موثر در توسعه منطقه محسوب می‌شوند که دراین راستا شرکت‌های دانش‌بنیان نقش مهم دارند.

کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تصریح کرد: مجموعه پارک علم و فناوری بوشهر متشکل از نیروهای کارآمد و جوان است که می‌تواند در توسعه شرکت‌های دانش بنیان نقش داشته باشد.

میرزایی با اشاره به نقش مهم و موثر پارک‌های علم و فناوری در توسعه دانایی افزود: پارک علم و فناوری اصلی‌ترین نهادی است که می‌تواند دانایی را در جامعه  توسعه و گسترش دهد.

وی، تاکید کرد: نخبگان تاثیرگذاری بالایی در توسعه دارند و باید با توجه سرعت پیشرفت تکنولوژی، در این راستا باید از نخبگان در تمام عرصه‌ها استفاده شود.

میرزایی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان مورد حمایت قرار دارند عنوان کرد: باید استعدادها و ظرفیت‌ها در هر منطقه شناسایی شود که پارک‌های علم و فناوری نقش مهمی در این عرصه دارند.

کارشناس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با اشاره به تجهیز پارک علم و فناوری بوشهر گفت: برای تجهیز پارک علم و فناوری استان بوشهر به امکانات و لوازم مورد نیاز 9 میلیارد ریال  تخصیص یافت.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار