رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی :جهاددانشگاهی آمادگی کامل دارد تا به درخواست و نیاز آموزشی سایر دستگاه‌ها پاسخ دهد همچنین مجوز آموزش‌های عالی کوتاه مدت نیز اخذ شده است.
کد خبر: ۹۴۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 14 September 2015

        
رییس جهاددانشگاهی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی بازوی مطمئن دستگاه‌های اجرایی است، گفت: جهاددانشگاهی آمادگی کامل دارد تا به درخواست و نیاز آموزشی سایر دستگاه‌ها پاسخ دهد همچنین مجوز آموزش‌های عالی کوتاه مدت نیز اخذ شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، محمد قادر قادری امروز (23 شهریور ماه) در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: جهاددانشگاهی استان در سه حوزه آموزش، پژوهش و فرهنگ فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه باید ازتمامی ظرفیت‌های استان در معرفی هرچه بهتر استفاده شود، افزود: بهره‌مندی از ظرفیت موجود اولویت جهاددانشگاهی استان است.
رییس جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه آموزش جهاددانشگاهی به آموزش‌های تخصصی ورود کرده است و آمادگی کامل دارد تا به درخواست و نیاز آموزشی سایر دستگاه‌ها پاسخ دهد همچنین مجوز آموزش‌های عالی کوتاه مدت نیز اخذ شده است.
قادری خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهشی نیز گروه‌های تخصصی شکل گرفته است.
در پایان مقرر شد تفاهم نامه همکاریی بین جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منعقد شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار