فرماندار خمیر در بازدید از اسکله بندرپل:
تابناک-فرماندار خمیر گفت:در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد کرونای استان در خصوص منع تردد و ورود خودروهای غیر بومی به استان ، محدودیت های ترددی در شهرستان خمیر آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۹۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ 08 February 2021

به گزارش خبرنگارتابناک،میرهاشم خواستار ظهر امروز در حاشیه بازدید از اسکله بندرپل تصریح کرد: بندرخمیر یکی از محورهای مهم مواصلاتی و ورود گردشگر از سایر نقاط کشور به استان می باشد در این راستا پیش از ظهر امروز نشستی با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ،روسای شبکه بهداشت ، گمرک بندرپل و دریابانی در خصوص اعمال محدودیت های ترددی برگزار شده است.


وی ادامه داد:از بامداد تا پیش از ظهر امروز بیش از ۵۰ وسائط حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و قریب به ۱۵۰ خودروهای سواری با پلاک غیر بومی توسط پلیس راهور و با همکاری نیروی انتظامی و هلال احمر به مبداء برگشت داده شده است.


فرماندارخمیر همچنین گفت:تنها تردد خودروهای تامین کننده مواد غذایی و ارزاق عمومی و همچنین سوخت بلامانع می باشد.
این مسوول در ادامه گفت:بنا بر مصوبه ستاد استانی کرونا، اکیپ‌های شبکه بهداشت و درمان روزانه جهت کنترل و انجام تست کرونا در اسکله بندرپل مستقر شده است.


فرماندار خمیر در ادامه به وضعیت رنگ بندی شهرستان های همجوار با خمیر اشاره و تصریح کرد: شهرستان های قشم، بندرلنگه و بندرعباس از لحاظ رنگ بندی کرونا در وضعیت نارنجی یا زرد هستند لذا از مردم شهرستان درخواست می شود در صورت نداشتن کارهای ضروری از سفر به این شهرستان ها خودداری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار