شهردار شهرضا :
تابناک: شهردار شهرضا گفت: ساختمان نخستین خانه امید در سطح اصفهان در شهرضا با همکاری شهرداری این شهر احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷ 02 March 2015
محمد هویدا تابناک به نقل از تسنیم، با اشاره به احداث نخستین خانه امید در سطح استان اظهار داشت: در راستای تأمین امکانات رفاهی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی بازنشستگان در شهرضا با پیگیری‌های کانون بازنشستگان کشوری شهرستان در سال 1386 از سوی شهرداری زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در مجاورت ضلع شرقی پارک ملت برای احداث ساختمان خانه امید واگذار شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های لازم از سوی کانون بازنشستگان کشوری شهرستان، با تصویب شورای اسلامی شهر پروانه ساختمان به صورت کاملا رایگان از سوی شهرداری صادر شد و در نهایت کلنگ این ساختمان در تیر امسال به زمین زده شد.

شهردار شهرضا درباره زمان اجرای این ساختمان و برنامه‌های آن بیان کرد: این مجموعه از تاریخ 20 بهمن ماه امسال با بازدید کارشناسان و پیمانکاران سازمان بازنشستگی وارد فاز اجرائی شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس برآورد کارشناسان این سازمان 15 ماه فرصت برای احداث و تکمیل بنا لازم دارد و تلاش می‌کنیم در زمان مقرر ساخت این ساختمان را اجرایی کنیم.

هویدا خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای امکانات ورزشی، کتابخانه، کافی شاپ و سالن اجتماعات است و این خدمات از سوی مجموعه به صورت رایگان در اختیار بازنشستگان قرار می‌گیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار