همزمان با ایام الله دهه فجر عملیاتی شد:
همزمان با پنحمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی، سه پروژه آبفای استان همدان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 04 February 2021
همزمان با پنحمین روز از ایام الله دهه فجر و با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی، سه پروژه آبفای استان همدان به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی آبفای استان همدان، در این مراسم معاون نظارت و بهره برداری توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان با بیان اینکه از زمان یکپارچگی شرکت‌های آب و فاضلاب خدمت رسانی به مشترکین تسهیل و تسریع شده است، گفت: پروژه مرتبط با مجتمع فتح آباد سه روستای شهرستان را شامل میشود.

حمیدرضانیکداد در ادامه ضمن اشاره به پروژه اجرای خط برق ایستگاه پمپاژ شماره یک مجتمع فتح آباد، گفت:این پروژه به همت مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان، با صرف بالغ بر یک میلیارد و ۴۵میلیون ریال اعتبار به بهره داری رسید.

وی با بیان اینکه پروژه مذکور سال گذشته کلید خورد، عنوان کرد:اجرای خط برق به طول ۶۰متر و نصب ترانس برق از جمله اقدامات انجام شده در این رابطه می‌باشد.

نیکداد توضیح داد:در حال حاضر در شهرستان تویسرکان بیش از سایر شهرستان‌ها مجتمع آبرسانی داریم که در این خصوص میتوانیم در کشور نیز سرآمد باشیم.

در ادامه مدیر امور آبفای تویسرکان در آئین آبرسانی به روستای رودآور، ضمن اشاره به اجرای خط انتقال آبرسانی به این روستا گفت: از آنجا که آبرسانی به روستای مذکور پیش از این به صورت سیار انجام میشد، لذا در راستای خدمت رسانی به مردم، آبرسانی به روستای مذکور در دستور کار قرار گرفت که در همین راستا اجرای ۲.۵ کیلومترخط انتقال با لوله سایز ۱۲۵میلی متر پلی اتیلن عملیاتی شد.

یار احمدی ضمن تقدیر از نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:این پروژه با صرف ۲میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

لازم به ذکر است بهره برداری از ایستگاه پمپاژ مجتمع فتح آباد نیز با هزینه کرد ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان در پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی عملیاتی شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار