رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در صورت تصویب نهایی طرح مشترکی مبنی برای تأمین هزینه ساخت خوابگاه به کمک منابع استانی و وزارت خانه، خوابگاه ۴۰۰ نفری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل حداث می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 13 September 2015

فرهاد پورفرضی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیلاظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ورودی‌های امسال در حدود 2910 نفر دانشجو داشت که در مقاطع تحصیلی فوق دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد، رشته‌های پزشکی عمومی، دندان‌پزشکی و داروسازی تحصیل می‌کنند.

وی گفت: رشته‌های تخصصی پزشکی در 5 رشته به دانشجویان این دانشگاه آموزش داده می‌شود که در سال جدید نیز حدود 982 نفر دانشجوی جدید در 4 شهرستان و 10 دانشکده جذب این دانشگاه می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: 177 نفر عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هستند که اخیرا فراخوان جذب 45 نفر هیئت علمی جدید را نیز اعلام کردیم.

پورفرضی تصریح کرد: کمیته استقبال از دانشجویان جدیدالورود اقداماتی برای راحتی ثبت‌نام و خانواده‌های آنان در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تدارک دیده است که به منظور تسهیل در امر ثبت نام محل آن را در یک مکان تجمیع کردیم.

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت خوابگاه سعی کردیم که برای 150 نفر دانشجور خوابگاه ارائه دهیم که در حال حاضر 44 درصد متقاضیان از خوابگاه برخوردار هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در صورت تصویب نهایی طرح مشترکی مبنی برای تأمین هزینه ساخت خوابگاه به کمک منابع استانی و وزارت‌خانه، خوابگاه 400 نفری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل حداث می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار