ادامه رایزنی‌های استاندار هرمزگان برای جذب سرمایه‌گذاری:
  تابناک-استاندار هرمزگان با بیان اینکه توافق نهایی با سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گذاری در شهرک شیلاتی مهرگان انجام شده است، گفت: توسعه جامعه محلی و اشتغال‌زایی برای بومیان و خانواده های ایثارگران در قالب تعاونی رویکرد اصلی راه اندازی این پروژه عظیم شیلاتی است.  
کد خبر: ۹۳۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹ 02 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، دکتر فریدون همتی در ادامه رایزنی های خود برای جذب سرمایه گذاری در استان، با محمدرضا اسکندری مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر دیدار و گفت و گو کرد.
 
دکتر همتی با اشاره به سفر اخیر اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی به هرمزگان و توافقی سه جانبه، گفت: در دیدار با مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، توافق نهایی به منظور سرمایه گذاری این مجموعه در شهرک شیلاتی مهرگان بندرلنگه صورت گرفت.
 
وی عنوان کرد: برنامه ریزی لازم  برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه عظیم در اسفندماه سال جاری، در حال انجام است.
 
استاندار هرمزگان تصریح کرد: با راه اندازی این پروژه بزرگ شیلاتی که با رویکرد توسعه جامعه محلی و اشتغال‌زایی برای بومیان در دستور کار قرار گرفته است، برای بیش از 30 هزارنفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوضچه ها، صنایع تولیدی وابسته و خدمات عمومی در منطقه اشتغال ایجاد می شود.
 
همتی گفت: در این شهرک شیلاتی، 8800 هکتار استخر مفید پرورش میگو احداث می شود که نیازمند بیش از 4000 میلیارد تومان سرمایه گذاری است.
 
استاندار هرمزگان بیان داشت: مجموعه کوثر از توان مالی و اجرایی لازم برای عملیاتی کردن این پروژه بزرگ برخوردار است.

استاندار هرمزگان افزود: در این نشست مقرر شد سازمان اقتصادی کوثر عملیات اجرایی طرح توسعه کشت و صنعت میگو را آغاز کند و شرکت شهرکهای کشاورزی نیز در سریعترین زمان ممکن نسبت به انجام امور واگذاری اراضی اقدام کند.

وی ادامه داد: با انعقاد قرارداد سه جانبه این سازمان ، به مناسبت ۲۲اسفند که روز تاسیس بنیاد شهید نامگذاری شده ، عملیات این پروژه بزرگ آغاز می شود.

دکتر همتی تاکید کرد: با پیگیری های که انجام شده ،طرح احداث حوضچه ها باید قبل از پایان سال به تعاونی های اقتصادی و متقاضیان با رویکرد جامعه محلی و خانواده ایثارگران عملیاتی شود.

گفتنی است: سازمان اقتصادی کوثر سازمان وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و مدیریت واحدهای اقتصادی وابسته به این بنیاد را برعهده دارد.

انتهای پیام/ز266

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار