معاون سیاسی امنیتی فرماندارهمدان خواستار شد:
مراسم نواختن زنگ انقلاب، یکشنبه ۱۲ بهمن ماه، سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی در دبیرستان زینبیه روستای آبشینه همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 31 January 2021
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندارهمدان در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادی خواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین انداز کرد.
 
به گزارش تابناک همدان فاطمه حبیبی با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران با این پیروزی الگویی جامع و کامل برای کشور‌های در بند استبداد و ظلم شدند که توانستند استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

وی افزود: با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و جدال راهبردی و مبارزه بی امان و مستمر ملت با بصیرت ایران اسلامی با نظام سلطه و استکبار با صراحت می‌توان گفت پیروز این میدان بزرگ، ملت مصمم و با صلابت ایران بوده است.

حبیبی خواستار معرفی اثربخش انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن برای نسل‌های آینده شد و تاکید کرد: یکی از وظایف کنونی توجه و تبیین آرمان‌های امام راحل، حرکت در مسیر رهبری گرانقدر و صیانت از خون شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندارهمدان افزود: شعار استقلال، آزدی، جمهوری اسلامی از چهار رکن تشکیل شده است که باید برای نسل‌های جدید انقلاب تببین شود تا بدانند این انقلاب به چه بهایی بدست آمده است.

 وی با بیان اینکه تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دهه فجر انقلاب برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده اظهار کرد: امیدوارم به برکت این ایام و با اتحاد و همدلی که اکنون بین مردم و مسوولان بوجود آمده بتوانیم بر بیماری منحوس کرونا که داغ بزرگی را بر دل ملتمان و همه کشور‌های دیگر قرار داده فائق آییم.

حبیبی در پایان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان همدان ۱۳۲ طرح تولیدی اقتصادی و پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد که شامل افتتاح ۱۱۱ پروژه با اعتبار ۲۰۶ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار ۱۲۸ میلیارد تومان است.

گفتنی است این مراسم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور محدود تعدادی از مدیران با ارتباط مجازی دانش آموزان از طریق شبکه شاد برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار