استاندار هرمزگان در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام (ره):
تابناک-استاندار هرمزگان گفت: در اوج تحریم های کم نظیر دشمن، خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و با روحیه انقلابی، ولایتمداری، وحدت و انسجامی که دارند همه سختی ها را پشت سر می گذارند و با وعده الهی به طور قطع پس ازهر سختی، پیشرفت های بزرگی نصیب ملت ایران شده است.
کد خبر: ۹۳۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای انقلاب اسلامی، گفت: همه ملت ایران ایثارگرهستند و در نتیجه این ایثارگری های همگانی است که انقلاب شکوهمند ما با وجود دشمنی های دشمنان قسم خورده انقلاب، همچنان با صلابت، اقتدار و عزت به راه خود ادامه می دهد.
 
وی افزود: امروز ما در شرایطی در آستانه چهل و سومین سال پیروزی انقلاب قرار داریم که دشمن اوج تحریم ها را بر ما تحمیل کرده اما به لطف خداوند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، تلاش دولتمردان، نیروهای مسلح و به پشتوانه ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی، تمام کشور در مسیر عمران و آبادانی روز افزون قرار دارد.
 
استاندار هرمزگان بیان داشت: امروز کشور عزیز ما در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و دشمن این توانمندی، آزادی و استقلال کشور را بر نمی تابد و این مبارزه ملت عزیز ایران بود که دست دشمنان را قطع کرد.
 
همتی تصریح کرد: دشمنان به بهانه انتقام از انقلاب اسلامی در طول 42 سال گذشته، لحظه ای آرام ننشستند و به در هر مقطعی از مسیر انقلاب تا کنون، توطئه‌ای را طراحی کردند که جنگ تحمیلی نمونه بارز این دشمنی های جامعه استکباری علیه کشور و ملت ایران بود.
 
وی اضافه کرد:  امروز نیز در اوج تحریم های کم نظیر دشمن، الحمدلله خللی در اراده ملت ما ایجاد نشده و ت با روحیه انقلابی، ولایتمداری، وحدت و انسجامی که دارند همه سختی ها را پشت سر می گذارند و با وعده الهی به طور قطع پس ازهر سختی، پیشرفت های بزرگی نصیب ملت ایران شده است.
 
استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت آشناسازی نسل جدید با تاریخ انقلاب، عنوان کرد: به لطف خداوند، با تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، هم افزایی و وحدت مردم و اقتدار نیروهای مسلح قهرمان ایران، سال جدید انقلاب با موفقیت های بیشتری رقم خواهد خورد.

تحریم ها خللی در اراده ملت انقلابی ایران ایجاد نکرده است/ضرورت آشنا سازی نسل جوان با تاریخ انقلاب

تحریم ها خللی در اراده ملت انقلابی ایران ایجاد نکرده است/ضرورت آشنا سازی نسل جوان با تاریخ انقلاب
 انتهای پیام/ز243

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار