تابناک: مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی از اعزام سومین کاروان عتبات دانشجویی متشکل از ۳۳ نفر به صورت زمینی در تاریخ دوم مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵ 13 September 2015

به گزارش تابناک مرکزی علی صالحیان، مدیر اجرایی عمره و عتبات دانشگاهیان استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، از اعزام سومین کاروان عتبات دانشگاهیان استان خبرداد و افزود: این کاروان در دوم مهر ماه سال جاری  از استان مرکزی  به صورت زمینی اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: این کاروان از 38 نفر دانشجو و کارمند تشکیل شده و در مجموع سه کاروان در تاریخ‌های دوم، پانزدهم و هجدهم  مهرماه به صورت زمینی و دو کاروان درتاریخ یازدهم و هجدهم آبان ماه به صورت هوایی از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) جهت زیارت عتبات عالیات به کشور عراق اعزام خواهند شد.

صالحیان تصریح کرد: کاروان دانشگاهیان استان مرکزی در قالب هفت کاروان برای سفر معنوی عتبات آماده شده‌اند که تاکنون اعزام دو کاروان صورت پذیرفته است، دانشجویان، اساتید و کارمندان علاقه‌مند به سفر عتبات می‌توانند جهت ثبت‌نام در کاروان‌های هوایی که در تاریخ یازدهم و هجدهم اعزام می‌شوند با شماره 09367057866 تماس حاصل نمایند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار