طی آیینی ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سعید نمازی، حجت‌الاسلام سیدمهدی دشتی حسینی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 12 September 2015
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین دشتی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان گفت: همه در جامعه مسئولیت داریم و هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید به من ربطی ندارد و لذا این احساس مسئولیت را می‌توان در سیره امیر المومنین امام علی(ع) جستجو کرد.

وی گفت: امروز برخی در مقابل جنایات وحشیانه داعشی‌ها احساس مسئولیت نمی‌کنند و باید تمامی اتفاقات پیرامون خود را رصد کنیم و در مقابل آنها حس مسئولیت داشته باشیم.

دشتی افزود: باگذشت بیش از 36 سال از عمر انقلابی که ثمره خون هزاران شهید است، هر روز که جلوتر می‌رویم تکلیف ما در مقابل این نظام دوچندان می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز باید در مقابل انقلاب و ارزش‌ها و برای حفظ نظام آبرو و حیثیت خود را خرج کنیم که اگر این‌گونه نشود، در پیشگاه الهی باید پاسخگو باشیم.

دشتی بیان داشت: اگر ادعای بسیجی بودن و پاسداری انقلاب را داریم، در مقابل حفظ این انقلاب نیز باید احساس مسئولیت بیش‌ از پیش داشته باشیم.

وی تأکید کرد: هر پاسدار و بسیجی اگر دوستدار انقلاب است، باید تهدیدات و آسیب‌های متوجه نظام در پیرامون خود را بشناسد و برای تقابل با آن برنامه‌ریزی داشته باشد که بالطبع این خود یک احساس مسئولیت خواهد بود.

دشتی گفت: امروز مسائل مربوط به کشور به همه افرادی که در درون آن زندگی می‌کنند، مربوط است و به‌طور حتم همه اعضای جامعه اسلامی باید تلاششان در مسیری باشد که این احساس مسئولیت در همه ابعاد زندگی آنها دیده شود.

وی تصریح کرد: زندگی سراسر الگوی امام حسین(ع) که نه برای منیت و خوش‌گذرانی، بلکه برای اجرای امربه‌معروف و نهی از منکر قیام کرد را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهیم و با کسب تجربه از زندگی گذشته آینده‌نگری و برنامه‌ریزی برای آینده را در دستور کار قرار دهیم و برای لحظه‌به‌لحظه آن برنامه داشته باشیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ما در راه حق‌طلبی ایمان، عمل صالح و صبوری در راه خدا را شرط حرکت صحیح قرار می‌دهیم و در این مسیر از هیچ سختی نباید بترسیم.

وی تأکید کرد: اگر سپاه وظیفه حفاظت از کشور را بر عهده دارد، نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه وظیفه‌اش نگه‌داشتن سپاه در مسیر اصلی نظام است و در مقابل تهدیدات و آسیب‌های متوجه این نهاد مقدس موضع‌گیری قاطعانه خواهد کرد.

دشتی گفت: سپاه در خط و مشی‌های سیاسی دخالت نمی‌کند، ولی جامعه را نسبت به وضعیت زمان خودش آگاه می‌سازد و کمک می‌کند تا جریان‌های مختلف و شخصیت‌های تأثیرگذار شناخته شوند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در هیچ جریان سیاسی حضور ندارد، ولی معرفی سیاست‌های خالص نظام که مدنظر رهبر معظم انقلاب است را دنبال خواهد کرد.

در این آیین ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام سعید نمازی، حجت‌الاسلام سیدمهدی دشتی‌حسینی به‌عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تنگستان معرفی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار