کد خبر: ۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰ 02 March 2015
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از دستگیری باند تهیه و فروش شیشه در شهرستان کرج خبرداد.
سرهنگ مهدی فضلی علیشاه افزود: در پی رصد فعالیت برخی افراد و باندهای مشکوک فعال در تهیه و توزیع مواد مخدر در استان البرز و استان های همجوار این پلیس در جریان فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد روانگردان شیشه قرار گرفت. 
به گزارش ایرنا وی با بیان اینکه تحقیقات اطلاعاتی ماموران حاکی از آن بود که یک گروه چهار نفره متشکل از یک زن و سه مرد اقدام به تهیه و پخش مواد روانگردان شیشه در سطح استان البرز می کنند ، تصریح کرد: یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به همراه 116 گرم شیشه در مخفیگاهش دستگیر شد. 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بیان داشت: با همکاری متهم دستگیر شده و تلاش ماموران سه عضو دیگر باند نیز شامل دو مرد و یک زن در حالیکه سوار بر خودرو پژو 405 در حال تردد در منطقه شاهین ویلا کرج بودند در اقدام ضربتی ماموران این پلیس دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها هم 220 گرم شیشه کشف شد. 
فضلی علیشاه گفت: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل متهمان همچنین 31 گرم شیشه ، 24 گرم گراس ،1 حقه وافور ،100 عدد پایپ و مبلغ 29 میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد کشف شد. 
اعضای این باند که به صورت گسترده اقدام به تهیه و فروش مواد روانگردان شیشه در سطح استان البرز می کردند تحویل مراجع قضایی شدند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار