یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به ۴۰۹ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۹۲۹۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 04 January 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، «پرویز یزدان‌پناه» عصر امروز (۱۵ دی ماه) به خبرنگاران، گفت: هم اکنون ۱۵۶ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۶۲ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۰ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان به ۴۰۹ نفر خبر داد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: امروز نیز جواب ۳۹۵ نمونه را از آزمایشگاه دریافت نمودیم که ۳۱ درصد موارد مثبت و بیشترین موارد در بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و بهمئی بود.
یزدان پناه یادآور شد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۲۱ هزار و ۵۶۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش شمار مبتلایان به کرونای استان نتیجه کم توجهی به دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از کرونا است که علاوه بر به خطر انداختن سلامت فرد، سلامت سایر اطرافیان را نیز به خطر انداخته است.
وی گفت: لزوم استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در تجمعات، عدم سفر به شهرها و استان‌های مجاور و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ادارات و اصناف کمک به کنترل بیماری و کاهش مرگ و میر در استان می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار