معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف و امحای محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال توسط مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸ 30 December 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار درخشان، اظهار کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی در راستای مقابله با فروش و عرضه لباس‌های نامتعارف و مغایر با ارزش‌های اسلامی در سطح جامعه طرح یک روزه بازدید و نظارت از واحدهای صنفی فروش لباس در شهر اصفهان را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این طرح که نمایندگان اتاق اصناف و اتاق بازرگانی نیز مأموران پلیس را همراهی می‌کردند سه هزار و ۷۰۰ ثوب لباس نامتعارف که مبین بد پوششی و مغایر ارزش‌های اسلامی بوده و به صورت قاچاق وارد تهیه شده بودند کشف شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش پوشاک قاچاق مکشوفه در این طرح را سه میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه تعدادی افراد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ درخشان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر آتش زدن کالاهای قاچاق، پوشاک مکشوفه توسط مأموران پلیس امحاء و از عرضه آنها در بازار داخلی جلوگیری به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :