مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، از کاهش مرگ و میر و بستری‌های کرونایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 28 December 2020

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین اخبار کرونایی استان اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۸۶ بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند،طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ نفر بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری شدند که نسبت به روز قبل به نصف کاهش یافته و ۵۷ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۲۵ هزار و ۱۷ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند، گفت: هم‌اکنون آمار بیماران بستری به ۱۸۶ مورد رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد کل آزمایش‌های گرفته شده برای تشخیص قطعی به کرونا در مدت مذکور را ۱۰۲ هزار ۵۰ آزمایش عنوان کرد و افزود: نتیجه پی‌سی‌آر ۴۰ هزار و ۴۰۱ نفر از این تعداد مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته یک مورد فوت با تشخیص قطعی کرونا در استان ثبت شده است، اضافه کرد: تاکنون یک‌هزار و ۴۲۳ نفر براثر ابتلای قطعی به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار