مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش ۳۹ درصدی جابجایی مسافران در محور‌های استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: بیشترین کاهش تعداد مسافر را در مینی‌بوس‌ها داشته‌ایم.
کد خبر: ۹۲۷۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۰ 28 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی  با اشاره به جابجایی یک میلیون و 754 هزار مسافر در قالب 232 هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان در 9 ماهه امسال، اظهار کرد: تعداد مسافرین جابجا شده نسبت به سال قبل با دو میلیون و 888 هزار نفر کاهش 39 درصدی و تعداد سفرها نیز نسبت به سال قبل با 304 هزار سفر کاهش 24 درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بیشترین کاهش تعداد مسافرین را در بخش حمل و نقل با مینی‌بوس داشتیم که از یک میلیون و 388 هزار نفر در سال گذشته، با کاهش 47 درصدی به 740 هزار نفر رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از جابجایی 431 هزار نفر مسافر توسط اتوبوس‌ها در این مدت خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 46 درصد کمتر شده و خاطرنشان کرد: سواری‌ها نیز در 9 ماهه امسال 581 هزار نفر را جابجا کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کمتر بوده است.

کرمی از وضعیت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری در کرمانشاه هم یاد کرد و ادامه داد: هم اکنون 887 دستگاه خودرو سواری، 782 دستگاه مینی‌بوس و 203 دستگاه اتوبوس جابجایی مسافران استان را بر عهده دارند.

وی همچنین از فعالیت 2948 راننده در بخش حمل و نقل مسافری برون شهری در کرمانشاه خبر داد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار