شهروندان برگزیده و نخبه می‌توانند جامعه را حرکت دهند.
کد خبر: ۹۲۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ 23 December 2020

شهروندان برگزیده و نخبه می‌توانند جامعه را حرکت دهند

به گزارش تابناک همدان، یوسفی‌نوید مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در برنامه تلویزیونی: همه شهروندان می‌توانند برگزیده باشند به شرط آنکه در حوزه کاری و زندگی خود، دارای شاخصه‌ای برتر و بیشتر از دیگران دلسوز باشند.

 مدیر منطقه چهار شهرداری گفت: برگزیده و نخبه می‌توانند جامعه را حرکت دهند و به مدیریت شهری سمت و سو بخشند و سکاندار مجموعه‌های کوچک‌تر باشند.

وی خاطر نشان کرد: کمک خیرین در بهسازی و تجهیز گرمخانه شهرداری، نمونه‌ای از ایفای نقش نخبگان و برگزیدگان در جامعه است.
 اگر شهروندان در تمامی حوزه‌های مدیریت شهری ورود پیدا کنند مطمئنا شهر بهتری خواهیم داشت و اعتماد به یکدیگر این روند را سرعت بیشتری خواهد داد.

یوسفی گفت: توالی برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در سه سال پیاپی به این معنی است که شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان به دنبال اعتماد‌سازی بیشتر بین مدیریت شهری و شهروندان است.

وی افزود:  امیدوارم در فاصله یکساله تا جشنواره سال بعد، اقدامات بهتر و موثرتری را در قالب آموزش‌های شهروندی به مردم خوب شهر همدان ارائه دهیم و نخبگان این جشنواره مدیریت شهری را در این مسیر یاری دهند.


 شما هم می‌توانید شهروند برگزیده شهر باشید 

 با معرفی شهروندان برگزیده، در انتخاب شهروند برگزیده شهرتان سهیم باشید

 شهروندان گرامی برای ثبت‌نام در «جشنواره شهروندان برگزیده همدان» سال ۹۹ از تاریخ ۱۵ آذرماه تا ۲۰ دیماه امسال فرصت دارند تا به وبسایت زیر مراجعه کنند.

 www.TCF.hamedan.ir
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار